بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی عملیات غرور آفرین طوفان الأقصی و پیشروی مقتدرانه رزمندگان فلسطینی

0 ۱۲۴

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی عملیات غرور آفرین طوفان الأقصی و پیشروی مقتدرانه رزمندگان فلسطینی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

پیروزی‌ رزمندگان فلسطینی در مقابل نظامیان رژیم صهیونیستی و موفقیت‌ افتخارآمیزی‌ که‌ برای‌ ملت‌‌های مسلمان و آزادی‌خواه و عدالت‌طلب جهان در عملیات طوفان مسجدالأقصی آفریدند، به‌ همه‌ می‌آموزد که‌ صراط مستقیم‌ به‌ سوی‌ آزادی‌ و استقلال‌، جز رفتار شجاعانه‌ و متکی‌ بر ایمان‌ و آگاهی‌ جوانان حق‌طلب‌ نیست‌.

امروز همه‌ معادلات‌ سیاسی‌ و محاسبات‌ مادی‌، مقهور فداکاری‌ جوانان‌ مؤمن‌ و مجاهد فلسطینی شد که‌ آرایش‌های‌ فریبنده‌ ارتش‌ غاصب‌ صهیونیست‌ و قضاوت‌های‌ عجولانه‌ درباره‌ شکست‌ناپذیری‌ آن‌ را به‌ چیزی‌ نگرفته‌ و نیروی‌ فداکاری‌ و ایثاری‌ را که‌ آیات‌ باهره‌‌ی اسلام‌ و قرآن‌ در ذهن‌ و دل‌ آنان‌ پدید آورده‌ بود، به‌ درستی‌ ارج‌ نهادند، به‌ وعده‌ الهی‌ اطمینان‌ یافتند و جانهای‌ پاک خود را به‌ میدان‌ بردند و در نهایت ان‌شاءالله وعده الهی محقق خواهد شد و فلسطینیان را از چنگ فرعونیان زمان نجات خواهد داد و مستضعفان را بر عالمیان برترى خواهد داد.

تحقیر هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس، پایان اتمام حجت مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی است. عملیات طوفان الأقصی، قطعاً موازنه قدرت در فلسطین اشغالی را به صورت بنیادین تغییر داده و رژیم صهیونیستی را بیش از پیش در موضع ضعف قرار خواهد داد. این پیروزی بزرگ توسط محور مقاومت تمام ابرقدرت‌های جهان را به بهت و ناباوری فرو برد و یک هشدار جدی به همه سازشکاران در منطقه بود.

اینک همه جهانیان و ملت‌های‌ مسلمان‌ بار دیگر شاهد عقب‌نشینی‌ خفت‌بار و از سر ناچاری‌ غاصبان‌ صهیونیست‌ از سرزمینی‌ هستند که‌ سالها آن‌ را ملک طلق‌ خود پنداشته‌ و هرگونه‌ گفت‌وگو درباره‌ آن‌ را رد می‌کردند. این‌ حادثه‌ عظیم‌، منشاء مقایسه‌ای‌ به‌ یاد ماندنی‌ میان‌ دوگونه‌ رفتار با دولت‌ خشن‌ و زورگوی‌ صهیونیست‌ و حامیان‌ بی‌انصاف‌ آن‌ است‌؛ رفتاری‌ از سر شجاعت‌ و عدالت‌خواهی‌ و متکی‌ بر فداکاری‌ مؤمنانه‌ جوانان‌ فلسطینی و جبهه مقاومت، و رفتاری‌ از سر تسلیم‌ و گریز و متکی‌ بر تصمیم‌ مستکبران‌ که با قمار روی اسب بازنده صورت گرفت.

ملت مجاهد فلسطین با این عملیات مهم و غرورآفرین بار دیگر ثابت کرد که اسرائیل، این غده سرطانی جنایتکار، سست‌تر از خانه عنکبوت است و آرمان فلسطین حیات تازه‌ای پیدا کرد و به امیدی برای مردم مستضعف جهان مبدل گشت و جبهه مقاومت را وارد مرحله جدیدی از تاریخ مبارزات خود در مقابل رژیم صهیونیستی کرد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضمن درود فرستادن به مجاهدان مقاومت، شهدای عزیز، مجروحان و خانواده‌های شریف ایشان و تبریک به فرماندهی گروه‌های مقاومت فلسطینی، اعلام می‌دارد با تمام وجود به این پیروزی تاریخی بزرگ که در واقع پیروزی تمام مقاومت‌کنندگان و ملت‌های شریف و آزاده بود، افتخار می‌کند. و تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی و ایادی استکبار و آزادی کامل سرزمین‌های اشغالی از بحر تا نهر و قدس شریف در کنار مجاهدان محور مقاومت از پای نخواهد نشست.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
جبهه پایداری انقلاب اسلامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.