مسئولان در برابر فتنه فتنه گران هوشیارانه عمل کنند/چرا به درخواست نمایندگان برای انتشار اسامی توجه نمی‌کنید؟

0 ۱۲۵

غلامحسین رضوانی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، با گرامیداشت روز معلم و هفته معلم از حضور تمام مردم در حماسه بزرگ روز ۲۲ بهمن و روز قدس کمال تشکر و قدردانی را کرد و گفت: از حساسیت ویژه مردم در مورد عملکرد مسئولان و نمایندگان تشکر ویژه دارم؛ اظهار نفرت از غرب گرایان، هیاهوگر، فتنه‌ای و انحرافی که برای هماهنگی بیشتر با شیطان بزرگ با هم همکاری می‌کنند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه فتنه‌ گران همیشه پیشتاز خیانت و خباثت بوده‌اند اما اخیرا انحراف گران می‌خواهند به دشمنان گرا بدهند که خباثت بیشتری دارند چرا؟ چون دیده‌اند متجاوز بیش از ۳ دهه؛ اصرار به تئوری فشار از پایین و چانه زنی در بالا به جز رویگردانی مردم با مجازات دیگری مواجه نشده‌اند.

وی ادامه داد: امروز هماهنگی هر دو دسته با منافقان و سلطنت طلبان و قدرت‌های شیطانی منطقه‌ای وبین الملل و احزاب فسق و فجور و بهایی‌ها و برخی از ضد بهایی‌ها اَظهَرُ مِنَ الشَّمس است؛ آن وقت جریان انقلابی را متهم می‌کنند و می خواهند میوه آن را در انتخابات پیش رو بچینند؛ امروز وظیفه ما هوشیاری است؛ طرفداران نظام و انقلاب باید هوشیار باشند.أَخَا الْحَرْبِ الْأَرِقُ وَ مَنْ نَامَ لَمْ یُنَمْ عَنْهُ.

نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه تاکید کرد: وقتی مدیریت دو قوه را در اختیارداشتند با بی حیایی تمام نظام را تهدید به عدم برگزاری انتخابات کردند ، امروز ما را به هماهنگی با دولت متهم می کنند؛ از علائم اساسی شیطان استفاده از استانداردهای دوگانه و چند گانه است،دیروز هماهنگی بر علیه رای مردم توسط فتنه گران افتخار بود،امروز آمادگی برای خدمت رسانی به مردم نقطه ضعف محسوب می شود و باید مجلس و دولت مورد هجمه قرار بگیرند،البته همه امور در سایه غفلت من و شما صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: گلایه داریم از افرادی که باید هوشیارتر از همیشه باشند و نیستند، در ماجرای اخیر نوچه های دست چندم جریان انحرافی که در همه جا بحران آفرینی می کنند،ارکان مجلس می توانستند با توضیح بموقع ادعای اتهام زنندگان را رد کنند،چون این اتفاق در تیر ماه ۱۴۰۰ رخ داده بود که هنوز دولت رئیسی تشکیل نشده بود،چگونه این مسئله به استیضاح ارتباط پیدا کرد؟

رضوانی ادامه داد:چرا دولت در این‌مورد توضیح نداد؟در هر حال الان باید توضیح بدهید،چرا به درخواست نمایندگان برای انتشار اسامی توجه نمی کنید؟آیا آبروی فرضی چندنفر از آبروی نظام و سه قوه مهم تر است؟

نماینده مردم تهران شمیرانات اظهار داشت: توضیح دیر هنگام دیروز کافی نیست، آیا نمی‌بینید آمریکا پرستان فتنه گر و انحرافی هلهله می کنند؟ آیا فراموش کرده اید که سردسته و خط دهنده اصلی فتنه گران وقتی وزیر بود، در مجلس دهم با صراحت تمام قصد خود را برای فاسد کردن نمایندگان بیان کرد و گفت به هر کدام از شما کمتر از دو ماشین داده ام بگویید،همان فردی که با سوابق مبارزات الحادی و زمینه مارکسیسم امریکایی به زندان شاه رفت وادعا می کند در زندان شاه مسلمان شده است،البته مشخص نیست که توسط منافقین مسلمان شده یا گروهی دیگر،با روحانیت نیز رابطه خوبی نداشت ایشان مخالفت خود را با انقلاب اسلامی با صراحت هر چه تمام تر اعلام می کند و گفته که اگر ما می دانستیم انقلاب اینگونه بود مردم را به انقلاب تشویق نمی کردیم.شما که در زندان بودید ،مگر مردم به حرف شما انقلاب کردند؟

وی یادآور شد: ایشان در اغتشاشات منکر نقش منافقین وسلطنت طلبان شده و می‌گوید جوانان می خواهند الگوی زندگی خود را تغییردهند، جوانان ما که آه در بساط ندارند،؛ تا بخواهند زندگی خود را تعییر دهند و می گویند ما نمی توانیم زندگی تشکیل دهیم، در حالیکه اثبات شده است.

رضوانی در پایان خاطر نشان کرد:همکاران عزیز ما باید اتحاد ضد انقلاب را ببینیم،فتنه گران و به خصوص اخیرا انحرافی ها که بیشتر اغتشاش می کنند،اللهِ ـ یُمِیتُ القَلْبَ وَ یَجْلِبُ الْهَمَّ مِنِ اجْتِمَاعِ هؤُلاَءِ القَوْمِ عَلَى بَاطِلِهمْ، وَ تَفَرُّقِکُمْ عَنْ حَقِّکُمْ،چرا ما نباید متحد باشیم،ما برای حمایت از رییس جمهور پشیمان نیستیم،جهت گیری های اساسی آقای رئیسی همچنان که دو سوم نمایندگان موافقت کردند مورد حمایت ما هست،اما از آقای رئیسی گلایه داریم،چرا رئیس جمهور در چینش کابینه بعضا از عناصر غیر انقلابی که امروز صدمه آن متوجه دولت شده است،ایا موضوع معلمان باید این گونه می شد؟رئیس جمهور سابق می گفت،هر کس اعتراض به حقوق کم دارد از دولت برود،آقای رئیسی ایستادگی کرد تا طی ۱۰ سال این قانون اجرا شد،آیا اگردر دولت چند نفر خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می کنند ،درست است؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.