مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان:
توجه به شعار سال باید به دور از رفتارهای نمایشی و در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب باشد

0 ۲۳۷

کریم کریمی تبار در نشست هم اندیشی جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان که با حضور فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خوزستان در محل دفتر این تشکل برگزار شد اظهارکرد: ماه رمضان همواره باعث نزدیک قلوب و زدودن غبار مادیات از دلها می شود.

وی افزود: ماه رمضان فرصتی مناسب برای همفکری و هم اندیشی مومنان است که قطعا در جامعه آثار و نتایج مطلوبی در خدمت رسانی بهتر بجا خواهد گذاشت.

مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان در بخش دیگری از این نشست به ضرورت رفع کاستی ها و مشکلات مدیریتی تاکید کرد و گفت: مدیریت انقلابی همواره باید در راس تصمیم گیری ها قرار گیرد تا از این طریق بخشی از چالش ها رفع شوند.

کریمی تبار در ادامه گفت: دولت سیزدهم دولتی انقلابی و برخاسته از اراده مردم مومن ایران اسلامی است که حمایت از آن به منظور تحقق منویات رهبری ضروری است.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت ارشد در استان خوزستان نیز برای انجام خدمت صادقانه به مردم باید بکارگیری از نیروهای کارآمد جوان و انقلابی را در دستور کار قرار دهد.

مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به مقوله حجاب گفت: حجاب واجب شرعی است و هیچ کوتاهی، مسامحه و عقب نشینی صورت نگرفته و مسوولان همواره باید پشتیبان آمران امر به معروف و نهی از منکر باشند.

کریمی تبار در ادامه جبهه پایداری را یک جمع مومنانه و انقلابی عنوان کرد و افزود: این جبهه با پرهیز از آفات حزب گرایی و قومیت گرایی به دنبال هدایت و رشد افکار عمومی به سمت آرمان های اصیل و خدشه ناپذیر انقلاب است.

وی افزود: ولایت مداری، عقلانیت، معنویت و عدالت طلبی محور حرکت جبهه پایداری انقلاب در همه عرصه ها است و بی هیچ وابستگی به احزاب و جریانات سیاسی، یک حرکت فکری و انقلابی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی محسوب می شود.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعت نفت در بخش دیگری از این نشست با اشاره به اهمیت تجمعات مومنان در جامعه گفت: انسانهای مومن و انقلابی تا می‌توانند به دور از اختلافات و سلایق حول محور ولایت باید گرد هم جمع شده و همواره به جهاد تبیین عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی جولایی مفرد افزود: در جامعه امروز هر اندازه می‌توانیم باید تشکیلات مومنانه را تقویت کنیم و در نگاه رسولان تشکیلات و تفکر تشکیلاتی بسیار مهم است و برای غلبه به طاغوت نیاز به تشکیلات داریم.

حجت الاسلام جولایی به اهمیت کار تشکیلاتی در انقلاب و نظر امام خامنه‌ای اشاره و بیان داشت: تکثر و اختلاف زمینه شکست است بنابراین باید همواره هوشیار و در مسیر ولایت گام برداریم تا اهداف دشمن به سرانجام نرسد.

وی افزود: همان طور که حزب‌الله داریم ، حزب شیطان هم داریم که منیت و خودخواهی از ویژگی برجسته حزب شیطان است و هر کجا گفتیم «من» زمینه اجرای برنامه های دشمن فراهم می شود.

این استاد اخلاق بیان داشت: هر اندازه از خدا دور شویم شیطان بیشتر به ما نزدیک می شود و مرحله نهایی قرین شدن با شیطان است.

وی تاکید کرد: اوج کار تشکیلاتی رسیدن به مرتبه عبد و بندگی است و اگر به این نکته رسیدیم که همه چیز ازآن خداست ، آغاز روشنایی و پیروزی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.