بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی ماه:
حماسه نهم دی نمایشی از قدرت انقلاب اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمن بود

0 ۳۴۰

جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز حماسه نهم دی ماه و در آستانه سالروز شهادت مالک اشتر انقلاب سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و سالگرد ارتحال عمار انقلاب حضرت آیت الله علامه مصباح یزدی(ره) بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فی ذلِکَ َلآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ»

انقلاب اسلامی ایران، از شروع نهضت بنیانگذار کبیر آن امام خمینی(ره)، سرشار از مجاهدت‌ها، پایداری‌ها و ایثارگری ملتی است که همواره تا پای جان در برابر دشمنی‌های مستکبرین عالم و خیانت‌های مزدوران و برخی خودفروختگان داخلی از حریم اسلام، ایران، ولایت فقیه، رهبری عظیم‌الشأن و جمهوری اسلامی، دفاع کرده و همچنان پابرجا و استوار این مسیر را ادامه می‌دهد.

در طول بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و در مقاطعی از تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی، رخدادهای عظیمی اتفاق افتاد که آن رخدادها به یک هویت ماندگار در امتداد زمان تبدیل و شگفتی‌ساز و تاریخ‌ساز شده‌اند.

نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ یکی از آن روزهایی است که از دیگر روزها متفاوت بوده و به روز تجلی قدرت الهی تبدیل شده است. حماسه مردم بصیر ایران اسلامی در این روز آن‌قدر زنده، مؤثر، الهام‌بخش و دارای امتداد تأثیر و ماندگاری است که نه‌تنها قابل کتمان و فراموش‌ شدن نیست، بلکه به یک حقیقت برکشیده و بالنده در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

حماسه نهم دی به عنوان یک نمونه برجسته و یک پرچم به اهتزاز درآمده در تاریخ انقلاب اسلامی است. در آن ایام و در شرایطی که دشمن همه داشته‌ها و ظرفیت‌های خود را برای براندازی نرم به صحنه آورده بود، با واکنش فراگیر، خودجوش و عاشورایی مردم عزیز ایران مواجه شد و همه محاسبات دشمن بهم ریخت و کشور از یک خطر جدی عبور کرد تا همچنان الهام‌بخش آزادگان جهان و یک چراغ پرفروغ برای امروز و آینده باشد.
برخلاف همه تحلیل‌ها و محاسبات صورت گرفته از سوی دشمنان انقلاب اسلامی و فتنه‌گران داخلی، حماسه نهم دی نمایشی از قدرت انقلاب اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمن بود تا همچون ماه‌های اخیر، مردم قهرمان ایران با واکنش قاطع و به موقع نسبت به هتک حرمت ارزش‌های دینی و در حمایت کامل از یکپارچگی کشور، ولایت فقیه و نظام برآمده از مردم‌سالاری دینی وارد میدان شوند. و به دفعات نشان دهند که با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی پای انقلاب خود ایستاده‌اند. مانند شیرینی تصویر حضور حماسی که در فراخوان ملی ۶ دی ماه سال ۱۴۰۱ در بدرقه فاطمی و میلیونی شهدای گمنام در سراسر کشور اتفاق افتاد و در مقابل تلخی تصویر ۶ دی ماه سال ۱۳۸۸ عده‌ای فتنه‌گر در هتک حرمت عاشورا قرار گرفت.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه، که یادآور میثاق مردم با رهبری است و همچنین در آستانه سالروز شهادت مالک اشتر انقلاب سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و سالگرد ارتحال عمار انقلاب حضرت آیت الله علامه مصباح یزدی(ره) همه مردم عزیز ایران اسلامی را جهت حضور در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه دعوت می‌نماید؛ و معتقد است در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی در جنگی ترکیبی و نوظهور، با تمام توان خود در ابعاد و عرصه‌های متنوع، علیه جمهوری اسلامی به میدان آمده‌اند، حضور مردم در بزرگداشت این حماسه بمثابه “دفاع از حرم” که طبق وصیت شهید سلیمانی «جمهوری اسلامی» است، می‌باشد.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
جبهه پایداری انقلاب اسلامی

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.