بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی، پیرامون اتفاقات اخیر کشور:
لزوم حکمرانی در فضای مجازی/درخواست برخورد و محاکمه عاملین و مباشرین فتنه خاصه برخی سلبریتی‌ها

0 ۵۱۰

جبهه پایداری انقلاب اسلامی، پیرامون اتفاقات اخیر کشور بیانیه ای صادر که متن آن به شرح ذیل است: 

دفاع مقدّس یک اصل را برای ملّت ایران ثابت کرد و آن اصل، این است که صیانت کشور و بازدارندگی کشور از دست‌اندازی دشمن با مقاومت به دست می‌آید نه با تسلیم. آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی

پس از سالها که از طلوع انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و پیشرفت های توأمان کشور در حوزه های مختلف و شکست هژمون استکبار جهانی در تمامی شئون خود ساخته و نقش برآب شدن پی در پی توطئه های استعمارگران توسط ملت قهرمان، شجاع و شهید پرور ایران اسلامی می گذرد بار دیگر دشمن زبون خارجی و دنباله های داخلی آن اعم از گروهک تروریستی و منفور منافقین تا گروهک های تجزیه طلب و تفاله های سلطنت طلب رژیم منحوس پهلوی با نیت پلید و شیطانی خود و طرح ادعاهای دروغین به تحریک عواطف و احساسات پاک جوانان و نوجوانان این مرز و بوم پرداخته و سعی بر اجرای نقشه‌های خود که همان نابودی کیان این مرز و بوم کهن و پایین کشیدن پرچم توحید، عدالت‌خواهی بر محوریت شریعت است، دارند. غافل از آنکه مردمان این سرزمین بارها و بارها دلبستگی و جانبازی خود را به ارزش‌های الهی دین مبین اسلام و خاک پر گهر ایران اسلامی ثابت کرده‌اند و چه زیبا فرمود پیر جماران «که ملت ایران و توده میلیونى آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله- صلى الله علیه و آله- و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن على- صلوات الله و سلامه علیهما- مى‌باشند»

دفاع از حکم اسلام
در فتنه اخیر هدف دشمنان حقیر ملت ایران، حیا، نجابت و در رأس آن حجاب زنان و دختران ایران اسلامی است تا بدون توجه به روند رسیدگی پرونده اتفاقی که در جلسات توجیهی نیروی انتظامی رخ داد و با بهانه قراردادن این اتفاق، به خیال خام خود با کمرنگ کردن و یا حتی زدودن این حکم و ارزش الهی، بنیان خانواده و امنیت اخلاقی جامعه ایرانی مسلمان را در هم شکسته و ایران و ایرانی را که هزاران سال حتی پیش تشرف به دین مبین اسلام به حیا و پوشیدگی معروف بوده است را به گرداب زوال فرهنگی و چاه ویل شهوات حیوانی بکشانند.
هیهات که مردمان این سرزمین سرسوزنی از دفاع از کیان خانواده و حکم مسلم الهی کوتاه بیایند.

لزوم حکمرانی در فضای مجازی
لشگرکشی دشمنان انسانیت و مدنیت در فضای مجازی و برهم زدن امنیت روح و روان خانواده‌های ایرانی به وسیله دروغ پراکنی، هرزه نگاری، دعوت به آشوب و تحریک و توهین به قومیت های اصیل و نجیب ایرانی تنها سر سوزنی از یورش افسار گسیخته سواران ناتوی فرهنگی در ذهن و جان مردم ایران اسلامی در این ایام بوده است که بیش از پیش اهمیت و ضرورت لزوم حکمرانی نظام اسلامی بر حدود و ثغور فضای مجازی کشور را نمایان ساخته که لازم است روسای سه قوه رهنمودهای پی ‌در پی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اعمال حاکمیت بر فضای مجازی و سامان بخشی این فضا را دنبال کنند.

یقینا یکی از ملزومات اساسی برای در اختیار داشتن حکمرانی فضای مجازی، تصویب قوانین نافذ در این زمینه و برخورد با پلتفرم‌های غیر بومی هنجارشکن است. تجربه کشورهای مختلف نشان داده که تمامی پلتفرم‌ها، هر زمان که پای امنیت ملی کشوری به میان باشد، حتی اگر رئیس جمهور کشوری همچون آمریکا، قانون شکنی کند، او را محدود می‌کنند اما در قببال کشور ما نه تنها خود را ملزم به رعایت قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی نمی‌دانند بلکه با در اختیار قراردادن امکانات خود به آشوب‌طلبان و اغتشاشگران، موجب سلب آرامش از کشور شده‌‌اند. بنابراین از مسئولین مرتبط با فضای مجازی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که لزوم حمایت از کاربران فضای مجازی و پلتفرم‌های داخلی را بی فوت وقت در دستور کار خود قرار دهند که هر گونه تعلل خیانتی است به خون سرخ شهدای این فتنه‌ی سیاهِ حیا زدایی…

افشا و محکومیت توحش سازمان یافته
نظام اسلامی با اتکا به قوانین مدنی خود که برگرفته از شریعت مقدس است، اعتراض مردم را نه تنها یک قانون، بلکه حق آنها می‌داند و تجربه این سال‌ها نشان داده از هفت تپه خوزستان تا مقابل مجلس شورای اسلامی در تهران، هرکجا اعتراضی رخ داده که مخل مبانی امنیت در کشور نشده، از آن استقبال شده است. اما آن‌چه اکنون و بصورت پراکنده توسط عناصر خودفروخته و بزدل دشمن به مخرب‌ترین حالت ممکن در خیابان‌های میهن اسلامی در حال رخ دادن است، نه تنها اعتراض و اقدام مدنی نیست، بلکه توحشی سازمان یافته به منظور تخریب اموال مردم و سلب آسایش از نوامیس و کودکان در شهرهایی است که کوچه به کوچه آن مزین به نام شهدای عزیز این ملت می‌باشد.

مشاهدات میدانی حاکی از آن است که دشمن زبون که با هوشیاری ملت همیشه بیدار ایران، نقشه‌هایش خنثی شده، در مرحله بعدی اقدام به تشکیل تیم‌های کوچک آموزش دیده جهت تخریب و خشونت سازمان یافته بی‌حد و حصر علیه مردم و نیروهای حافظ امنیت کرده است. تروریست‌های کومله و دیگر گروه‌های ضدایرانی و تجزیه‌طلب که از احساسات تعدادی جوان و نوجوان ساده سوءاستفاده کرده‌اند، با به کارگیری سلاح‌های جنگی، ادوات شیمیایی و همچنین مصرف مواد مخدر و داروی روان گردان به اعمال جنون آمیز علیه مردم خود دست می‌زنند که از نظر هر انسان آزاده‌ای مردود و به شدت محکوم است.

درخواست برخورد و محاکمه عاملین و مباشرین فتنه خاصه برخی سلبریتی‌ها
دشمن در فتنه ترکیبی اخیر، حساب ویژه‌ای روی برخی افراد خودباخته و ضعیف النفس که اقلیتی پرسروصدا در جامعه بزرگ هنرمندان و ورزشکاران هستند، باز کرده است. کارویژه این افراد که هر کدام به نحوی مدیون جمهوری اسلامی و خون شهدا هستند، در میدان رسانه و تهییج افکار عمومی علیه انقلاب تعریف شده است که با فشار سنگین و حملات در بستر مجازی توسط ربات‌ها و نیروهای سازمان یافته و مواجب بگیر مجازی نیز همراه است. خوشبختانه عموم هنرمندان و ورزشکاران با هوشیاری خود، خام این فریب رسانه‌ای نشدند اما معدود افراد خائنی که علیه انقلاب تحریک شدند و اقدام به موضع گیری حمایتی از آشوبگران و گروه‌های تروریست جدایی طلب کردند، بدانند که خیانت امروز آن‌ها به مردم و انقلاب اسلامی در اذهان مردم شریف ایران خواهد ماند. حداقل توقعی که از نهادهای نظارتی، قضایی و امنیتی وجود دارد این است که این اقلیت فریب خورده یا خائن مورد تعقیب قرار گرفته و مطابق قانون و شرع با بغی آنان برخورد انقلابی اتفاق بیافتد.

و السلام علی من اتبع الهدی
جبهه پایداری انقلاب اسلامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.