دکتر فواد ایزدی مطرح کرد:
چرا آمریکایی ها می خواهند حجاب و عفاف را از زنان ایران بگیرند؟

0 ۲۳۲

دکتر فواد ایزدی در گفتگویی در برنامه حجاب در پاسخ به سوال چرا آمریکایی ها می خواهند حجاب و عفاف را از زنان ایران بگیرند؟ مطرح کرد: دولت آمریکا می خواهد جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کند و این کاملا مشخص است و جمهوری خواه و دموکرات هم ندارد و یک سری ابزارهای قدرت در ایران وجود دادرد و یکی از این ابزارهای قدرت بحث هسته ای است و آمریکا می خواهد این ابزار را از ایران بگیرد یگی دیگر از ابزارهای قدرت پهباد است و این را هم می خواهند از ایران بگیرند زیرا موجب قدرت منطقه ای می شود، مسئله بعدی امنیت است زیرا وقتی که بررسی می کنیم در خیلی از شهرهای آمریکا امنیت وجود ندارد و نمیتوان بعد از غروب آفتاب در خیابان ها راه رفت و امنیت موجب قدرت می شود.

وی در ادامه افزود: عفاف و حجابی که زنان ایرانی دارند هم موضوعی است که ایجاد قدرت می کند، یعنی اگر جامعه ای یک جامعه سالم باشد و در یک کشوری خانم ها عفیف باشند این نشان از قدرت آن کشور است.

دکتر فواد ایزدی عنوان کرد: ارتش آمریکا خیلی نمی تواند درست بجنگد و این آمار پنتاگون است که سال گذشته ۲۰۵۴۵ نفر فرم پر کردند که تعرض جنسی در ارتش آمریکا شده است، چرا نمی تواند بجنگد چون اینها همگی مشغول همدیگر هستند و یک درصدی از اینها هم جنس گرا  هستند و کسی که به او تعرض شده است نمی تواند بجنگد و این فساد برای جامعه و نیروهای نظامی ایجاد مشکل می کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این موضوع در ایران خیلی کمتر است و باعث اهرم قدرتی مانند موضوع هسته ای و پهباد است و عفاف و حجاب هم قدرت ماست و آمریکا می خواهد همین را از ایران بگیرد و بیاید غائله ای درست کند و درصدی از خانم ها را به این سمت ببرند که شما لباس و پوشش تان باید به نوعی دیگر باشد و ایران باید مانند آمریکا بشود.

وی در پایان گفت: این آمار اداره بهداشت آمریکا است که از هر ۳ زن در آمریکا یک زن در طول عمرش به آن تعرض می شود و می خواهند در ایران هم همینطور شود و این نکته ای است که باید به آن توجه شود و این کارها که دارد انجام می شود یک بعد اجتماعی هم پیدا می کند و یک بعد منابع قدرت هم پیدا می کند و این در راستای همان سیاست های قبلی آمریکاست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.