پیام تسلیت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت آیت‌الله محمد محمدی ری شهری رحمت الله علیه

0 ۴۱۰

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت آیت‌الله محمد محمدی ری شهری رحمت الله علیه پیامی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

باسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم وارسته و تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) حضرت آیت‌الله محمد محمدی ری شهری رحمت الله علیه و اعلی الله مقامه موجب تأسف و تألم گردید.

آیت الله محمدی ری شهری دارای‌ مواقف‌ افتخار آمیز در طول‌ سالیان‌ گوناگون بوده و در سال‌های انقلاب نیز در صف اول مبارزات قرار داشت و از سوی ساواک دستگیر و تبعید شده بود و پس از انقلاب هم در مسئولیت‌هایی چون عضویت در مجلس خبرگان رهبری، تصدی وزارت اطلاعات، دادستانی کل کشور و برخی مسئولیت های دیگر از جمله تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام و تأسیس و مدیریت دانشگاه قرآن و حدیث خدمت کرد.

از برکات این عالم بزرگ سال ها تدریس و تحقیق آثار حدیثی و انتشار کتاب شریف میزان الحکمه و صدها جلد دانشنامه حدیثی از جمله سوابق علمی ایشان بشمار می رود.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی ارتحال این عالم بزرگ را به محضر امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، حوزه های علمیه علما، فضلا، اساتید، طلاب و روحانیون و خادمین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.