در بیانیه جبهه پایداری به مناسبت سالروز نهم دی ماه مطرح شد:
نهم دی‌ماه، تجلی غیرت دینی و خروشی بر هر نگاه خیانت‌بار به آرمان‌های انقلاب اسلامی است

0 ۴۸۶

جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلا وَ لا یَحمِلُ هذَا العَلَمَ اِلاّ اَهلُ البَصَرِ وَ الصَّبر
“حضرت امیر علیه‌السلام”

دشمنان این ملت، روز نهم دی را فراموش کرده‌اند آن کسانی که فکر می‌کنند در این کشور یک اکثریتی خاموش و مخالف با نظام جمهوری اسلامی‌اند، یادشان رفته است که هر سال در بیست و دوم بهمن، در همه‌ی شهرهای این کشور، جمعیت‌های عظیم به دفاع از نظام جمهوری اسلامی بیرون می‌آیند و «مرگ بر آمریکا» می‌گویند.
“رهبر معظم انقلاب ”
۱۳۹۲/۰۳/۱۴

نهم دی‌ماه، تجلی غیرت دینی مردم و خروشی بر هر نگاه خیانت‌بار به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی است.
نهم دی‌ماه، اخطاری‌ست به دشمنان که به شکلی مستمر در فکر براندازی نظام اسلامی هستند و هشداری‌ست به عناصر و جریان‌های غرب‌باور داخلی، که آرزوی غلتیدن نظام به دامان نظام‎های توسعه غربی را در ذهن خود می‎پرورانند. و نیز نهیبی‌ست به غفلت‌زدگان خودی که ناخواسته آب بر آسیاب خصم پلید ریخته و با همراهی یا سکوت خود برای دشمن فرصت‎سازی می‌نمایند و بیدارباشی‌ست برای مسئولین تا تحرکات دشمن را دقیق‌تر و هوشیارانه‌تر رصد کنند.

نهم دی ماه ۱۳۸۸ یادآور یکی از افتخارات بزرگ ملت ایران در حرکت عظیم انقلاب اسلامی است؛ در این روز الهی، ثمره هدایت‌های رهبری و صبر و بصیرت مردم، کام دوستداران انقلاب اسلامی را شیرین و امید دشمنان ملت ایران را به یأس تبدیل نموده و در آزمون چند ماهه سال ۸۸ که از آن به فتنه تعبیر شد، ملت انقلابی ما توانست مسیر استقلال و عزت خود را از لابه لای شبهات و توطئه‌ها پیدا و گام مهم دیگری در رسیدن به اهداف خود بردارد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، عهد و پیمان مجدد خویش را با آرمان‌های انقلاب و رهبری فرزانه اعلام داشته و امید واثق دارد که در پرتو استفاده از توان داخلی و جوانان این مرز و بوم همه مشکلات مانند گذشته مرتفع خواهد شد. از نگاه ما همت‌ها، باکری‌ها، چمران‌ها، شهریاری‌ها، احمدی‌روشن‌های فراوانی در میان جوانان امروز وجود دارند، که تا پای جان برای کارآمدی نظام اسلامی و دفاع از مرزهای آن در ذیل عنایت مقام عظمای ولایت ایستاده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.