بیژن نوباوه وطن:
تولید واکسن ایرانی غربی‌ها را آشفته کرد/ تضاد پیشرفت‌های انقلاب اسلامی با تئوری‌های غربی

0 ۴۰۶

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در این باره که دشمنان ما از سختی و از در رنج بودن ملت ما لذت می‌برند، گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره به اصل پیدایش انقلاب اسلامی و اصل کینه دشمنان از این انقلاب و ملت ایران داشت. رهبر معظم انقلاب به خوبی اشاره داشتند که هر زمانی که ما نشانه‌ای از پیشرفت در هر حوزه‌ای اعم از نظامی و اقتصادی را به منصه ظهور رساندیم، غربی‌ها ناراحت بودند.

وی افزود: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی با تئوری غربی‌ها در تضاد است؛ چراکه آنها معتقدند انقلاب اسلامی پاسخگوی نیازها نیست و دائما به عنوان انسان‌های عقب افتاده معرفی کرده‌اند و هر نوع پیشرفتی در ایران آنها را بهم می‌ریزد به ویژه اینکه اگر پیشرفت‌ها در حوزه نظامی، صنایع هوافضا و … باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اخیرا هم در حوزه بهداشتی دیدیم که تولید واکسن در کشور غربی‌ها را برآشفته کرد؛ چراکه ایران بالاترین میزان واکسیناسیون را در بین ۱۰ کشور اول دنیا را دارد و خسارت امروز ایران از بیماری کرونا بسیار کمتر از خسارت کشورهایی مانند آمریکا، آلمان و دیگر کشورها از این بیماری است.

نوباوه خاطرنشان کرد: این پیشرفت‌های جمهوری اسلامی بی‌اساس بودن تئوری‌های غربی‌ها را در مورد انقلاب اسلامی را برملا می‌کند به هر حال مردم غرب از خودشان سؤال می‌کنند که اگر ایران عقب افتاده است و جمهوری اسلامی اگر توان اداره کشور را ندارد، این همه پیشرفت‌های پزشکی چگونه اتفاق افتاده است.

وی افزود: هر بخشی که ما تحت فشار تحریم بوده‌ایم به خوبی رشد کرده‌ایم و هر جا که غربی‌ها با آن مقابله داشته‌اند، مانع پیشرفت‌ها ما نتوانستند که شوند بلکه باعث رشد ما شدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تولید واکسن کرونا در ایران غربی‌ها را ترساند؛ چراکه می‌دانند ایران توان تولید واکسن را دارد و این کار را می‌کند و برخی کشورها مثل سوئیس حتی از ما تقاضای واکسن برکت را می‌کردند و رسیدن ایران به این مرحله درواقع به معنای شکست تئوری‌های غرب مبنی بر عقب ماندگی جمهوری اسلامی ایران است و این ارزش بسیار بالایی دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.