بیانیه جبهه پایداری به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام بزرگترین مایه ی وحدت جهانی مسلمین

0 ۶۶۷

جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام بزرگترین مایه ی وحدت جهانی مسلمین بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

«إِنَّ هَـذِهِ أُمَّتـُکُمْ أُمّـَهً وَاحِـدَهً وَأَنَـا رَبـُّکُمْ فَـاعْبُـدُونِ» سوره مبارکه انبیاء آیه ۹۲

فرا رسیدن روز میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) روز بزرگی است که خداوند با خلق بنده ای بزرگوار، به انسان های مظلوم و مستضعف؛ وعده ظهور منجی عادل را اعطا کرد و رسولی را آفرید که بتواند در دورانی که ظلم و بی عدالتی، تبعیض و فساد و جهل و نادانی بیداد می کرد با وحدت آفرینی در میان مستضعفان بار سنگین رسالت الهی را بر دوش کشد و با تحمل ناملایمات و مشکلات برای احقاق حق و عدالت و برپایی حکومت اسلامی، تلاش کند.

میلاد مسعودی که تحقق عالی ترین هدف آفرینش برای ایجاد وحدت در مسیر تحقق عدل و پیروزی حق بر باطل را به ثمر خواهد رسانید و پیروانش بیش از هزار و سیصد سال بعد در دیار ما و به رهبری امام روح الله(ره)، عنصر وحدت را جزء لاینفک ماهیت نهضت اسلامی خود دانستند تا با همت و وحدت مردمی بصیر و به برکت پرچم اسلام، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به ایران سربلند هدیه گردد؛ تا در این حوزه اشتراک شیعه و سنی، کرد و لر و ترک و ترکمن و فارس و بلوچ و عرب، شهری و روستایی و احترام متقابل بین مذاهب و ادیان مصرح در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی موتور محرکه پیشرفت کشور شود.

ملت بزرگ ما در طول چهل و اندی سال پس از پیروزی نهضت امام خمینی(ره) عوامل وحدت زا و تفرقه زا را به خوبی شناخته و وحدت حول محور اصول اساسی انقلاب و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه را اصیل و خدشه ناپذیر می دانند.

در مقطع کنونی که سه قوه قضائیه، مقننه، مجریه و همچنین شهرداری ها و شوراها همسو و همراه و هم آهنگ هستند، یکی از مؤلفه های قوام بخش وحدت بین مردم حرکتی جهادی توسط مسئولان برای تحول آفرینی و نجات ملت از فشار اقتصادی ناشی از بی تدبیری و فرصت سوزی و حراج سرمایه های مادی و معنوی دولت گذشته است.

در این روند احزاب، اصحاب رسانه، صاحبان بلندگو و سخنگاه ضمن نقد منصفانه در دایره منافع ملی با ارائه راهکارهای مشفقانه باید هوشمندانه مانع تفرقه آفرینی دلالان بیگانگان شوند. حتی تشکل های غیر همسو اما دوستدار و حامی نظام با «تعایش سلمی» و «تعامل مسالمت آمیز» می توانند مقوم وحدت داخلی باشند.

این مطالبات انعکاس خواست قلبی امت اسلامی تحت هدایت های داهیانه رهبر عزیز انقلاب اسلامی در دهه پنجم انقلاب و در چارچوب بیانیه گام دوم انتظاری درست و به حق است و قطعأ نتیجه آن افزایش اعتماد عمومی به عنوان رکن سرمایه اجتماعی و مؤلفه قدرت ملی خواهد بود.

در حوزه منطقه ای نیز به لطف الهی در سایه بیداری اسلامی و قدرت یافتن جبهه مقاومت، فتنه های استکباری کارساز نبوده و استکبار جهانی و اقمارش در سرازیری افول، سرگردانند. جبهه مقاومت در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن، افغانستان و… وحدتی نانوشته و اتحادیه ای غیر رسمی بر علیه ظلم و بی عدالتی جهانخواران را به نمایش گذاشته اند که زمامداری توحش در آمریکا با فتنه های داعش و حیله های سازش را به زانو در آورده و وحدت در منطقه حول محور عدالتخواهی و اصل اخراج آمریکا از منطقه بروز و ظهور یافته و تدابیر و جانفشانی های سرباز رهبری شهید پرآوازه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ثمر نشسته و شعله های سوختن جانانه اش در راه نجات مظلومان، میدان مبارزه با سلطه گران را گرمی و روشنی بخشیده است. اگرچه سیاست برخی سلاطین و حکام ضدمردمی برخی دولت ها در منطقه مقابل آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، خوش خدمتی برای حفظ آنها و به خیال باطل برای تحکیم قدرت خود است، اما به زودی نتیجه این خیانت ها و جنایت ها به اضمحلال حاکمیت و قدرت پوشالی آنها و پیروزی مردم ظلم ستیز خواهد انجامید. چرا که خائن محکوم به فناست.

در حوزه بین الملل نیز وحدت کشورهای اسلامی حول محور جهان بینی توحیدی، دین اسلام، قرآن مجید و تلاش برای تقویت ارزش های اسلامی به عنوان یک ضرورت در اولویت قرار دارد. فریاد سیدحسن نصرالله، ابراهیم زکزاکی، لوییس فراخان و… در سپهر جهانی به هم گره خورده و به مثابه مشتی قدرتمند برآمده از فرهنگ پایداری و مقاومت گلوی آمریکا و رژیم اشغالگر و مزدوران آنها را نشانه رفته است، «الیس صبح بقریب»

در این مسیر وحدت باشگاه تحریمی ها و خشم مقدس ملت ها برعلیه تحریم های ظالمانه دشمنان اسلام و انسانیت گشایش بخش خواهد شد.

شیطنت کاخ سیاه نشینان چه ترامپی و چه بایدنی برای ایجاد اجماع جهانی بر علیه ایران اسلامی ناکام مانده و جهت گیری های منطقی دولت سیزدهم در عرصه سیاست خارجی با محوریت تحکیم مناسبات با کشورهای همسایه و تقویت دیپلماسی اقتصادی و… خواب آشفته آمریکا و متحدانش برای منزوی ساختن کشور بزرگ ایران اسلامی را بدون تعبیر گذاشته و هزیان هایش را بلااثر کرده است. تمدن بی پایه آمریکا با سیاست های غلط و غیرانسانی، با وحدت روز افزون مستضعفان جهت در سراشیبی افول سرعت خواهد گرفت.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در این مقطع حساس و پیچ تاریخی مهم از ملت هوشمند و قهرمان پرور می خواهد که با تکیه بر ارزش های الهی و عقلانیت و معنویت و عدالت حول محور ولایت فقیه با حمایت و تقویت دولت مردمی و کار و تلاش مجاهدانه و عزتمندی برآمده از خون مطهر شهدا و اتحاد و همبستگی مورد تأکید حضرت امام(ره) و رهبر عزیز پیشران پیشرفت و تعالی و تحقق بند بند منشور گام دوم انقلاب باشند.

و من الله التوفیق و علیه التکلان
جبهه پایداری انقلاب اسلامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.