حجّت الاسلام قاسم روانبخش:
واکسن های آلوده مدرنا مهر تأییدی بر نگرانی رهبر انقلاب بود

0 ۲۱۰

حجّت الاسلام قاسم روانبخش، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به آلوده بودن واکسن های آمریکایی مدرنا در ژاپن و یادآوری هشدار رهبر انقلاب نسبت به واکسن های آمریکایی گفت: ایشان بر اساس شناختی که از این کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه دارند و سابقه تاریخی آن ها را خوب می دانند گفتند که دولت مجاز نیست از این سه کشور واکسن وارد کند.

وی ادامه داد: سابقه این کشورها نشان می دهد که برای غیر از مردم خودشان اهمیتی قائل نیستند. نمونه آن را در بمباران هیروشیما می توان دید که هفتاد هشتاد هزار نفر ژاپنی را با بمب اتم به خاکستر تبدیل کردند و به کسی که بمب را انداخته بود مدال دادند. هواپمای مسافربری ما را هم زدند و به عامل آن جنایت مدال دادند.

دبیر سیاسی هفته نامه پرتو با اشاره به کشته شدن ۱۳ آمریکایی در حوادث اخیر افغانستان گفت: یکی از آمریکایی ها گفته بود در برابر هر کدام از این سربازها یکی از شهرهای افغانستان باید از روی صفحه محو شود. این نشأت گرفته از تفکر کاپیتالیستی و سرمایه داری و اشرافی گری است که خود را موجود برتر روی زمین می داند.

روانبخش ادامه داد: رهبر انقلاب چون می دانستند آمریکایی ها و دو کشور دیگر اروپایی قابل اعتماد نیستند فرمودند از این کشورها واکسن وارد نکنید و از هر کشور دیگری که فکر می کنید مطمئن است وارد کنید. ایشان احتمال می دادند که ممکن است داروهایشان را روی مردم ما تجربه کنند و مردم ما را از بین ببرند. سابقه اش را هم در ماجرای ورود خون های آلوده فرانسوی به ایران داریم.

وی با اشاره به ورود واکسن های آلوده آمریکایی به ژاپن گفت: آمریکایی ها یک روز با بمب اتم و امروز با واکسن آلوده درصدد کشتن مردم ژاپن برآمدند. این مهر تأییدی بود بر آنچه رهبر انقلاب فرموده بودند. جالب این است که این واکسن ها مستقیم از آمریکا نیامده و از کشور ثالث به نام اسپانیا وارد ژاپن شده است. همین موضوع باید حساسیت ما را باید ببرد که اگر واکسن های آمریکایی و انگلیسی و فرانسوی از کشوری دیگر بخواهد وارد شود، جلویش گرفته شود.

روانبخش با بیان اینکه امروزه پزشکان ایرانی و حتی پزشکان سنتی واکسن ایرانی و روسی را تجویز می کنند، اظهار داشت: این همان نکته ای است که رهبر انقلاب فرمودند از کشورهای قابل اعتماد واکسن وارد کنید، و اگر چنانچه دولت قبل از واکسن های سه کشور دشمن وارد کرده باشد باید نسبت به تزریق آن تجدیدنظر شود تا خدای ناکرده دشمن از این طریق به ما آسیبی نرساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.