مجتبی یوسفی:
برای حل مشکلات خوزستان نباید تنها به اقدامات کوتاه مدت بسنده کرد

0 ۱۷۶

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: اقدامات کوتاه مدت برای حل مشکلات خوزستان در حوزه آب در حال انجام است اما نباید در این باره به اقدامات کوتاه مدت بسنده کرد.

وی افزود: آب پشت سد رهاسازی شده و آب با تانکر به مناطق مختلف رسانده می شود اما نکته مهم اینجاست که اولا این اقدامات باید استمرار داشته باشد و دیگر اینکه پروژه آب خوزستان در کوتاه مدت و بلندمدت باید به سرعت تکمیل شود و پروژه های نیمه کاره روستاها که می تواند در کوتاه مدت به سرانجام برسد نیز نهایی شود.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: دولت پذیرفته که خسارت دامداران و کشاورزان را پرداخت کند، اما عملا باید گفت که آن را برای دولت بعد فاکتور می کند و اقدام دولت مستقر حاتم بخشی از جیب همسایه است.

یوسفی خاطرنشان کرد: دولت در حالی از پرداخت غرامت به کشاورزان صحبت می کند که ۲۳۰ میلیارد تومان از خسارات ناشی از سیل سال ۹۸ هنوز پرداخت نشده است.

وی افزود: رهاسازی آب نباید مقطعی باشد و این کار باید استمرار داشته باشد و در بخشی از حل مشکلات انجام پروژه های میان مدت و بلندمدت باید به طور جد پیگیری شود تا ما شاهد حل مشکلات خوزستان باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.