غلامحسین رضوانی:
کابینه انقلابی مشکلات بسیاری را حل خواهد کرد

0 ۴۷۳

غلامحسین رضوانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به کابینه سیزدهم گفت: فهرست های متعددی در مورد کابینه سیزدهم ارائه می شود؛ اما با گذشت زمان کوتاهی ترکیب واقعی کابینه مشخص خواهد شد، دولت جدید هنوز فرصتی را از دست نداده و قاعدتا به زودی فهرست کابینه ارائه خواهد شد.

او با اشاره به اولویت های این دولت ادامه داد: معتقدم که حل مشکلات اقتصادی با تکیه بر امکانات داخلی و تعامل سازنده با همسایگان بسیار مهم است و به این وسیله می توان به مشکلات اقتصادی سر و سامان بخشید. ما فرصت های بسیار زیادی در سراسر جهان برای تعامل داریم، به این شرط که گمان نکنیم دنیا صرفا در آمریکا خلاصه می شود.

رضوانی افزود: موضوع نقدینگی که به سبب عملکرد ضعیف و غیر مسئولانه ایجاد شده و در نهایت تورم را رقم زده و همچنین کسری بودجه چالش های پیش روی دولت سیزدهم خواهد بود. علاوه بر این ترمیم اعتماد بین مردم و حاکمیت هم نباید فراموش شود.

عضو جبهه پایداری تاکید کرد: مطمئنم که اگر جهت گیری دولت سید ابراهیم رئیسی همان گونه که وعده داده در راستای انتخاب کابینه ای انقلابی و جهادی باشد بدون تردید به واسطه ظرفیت های فراوان کشورمان می توان در مسیر بهبود وضعیت فعلی گام های موثری برداشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.