زهره سادات لاجوردی:
شاهد افزایش بی تدبیری و ترک فعل ها در روزهای پایانی کار دولت هستیم

0 ۲۰۵

زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اخیر مردم استان خوزستان گفت: شاهد افزایش بی تدبیری ها و ترک فعل ها در روزهای پایانی عمر دولت هستیم که این مسئله ثمره سوء مدیریت در ۸ سال گذشته است.

وی افزود: این بی تدبیری ها و سوء مدیریت ها در مدیریت منابع آبی کشور خود را نشان داده و امروز می بینیم که مردم ما به ویژه در استان خوزستان و تعدادی از شهرها و مناطق دیگر با مشکلات جدی مواجه هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در مجلس از طریق تذکر و سوال مشکلات مردم را پیگیری کردیم اما دولت چندان تغییری در رفتار خود ایجاد نکرده و مسائل ادامه یافت.

لاجوردی خاطرنشان کرد: این سوء مدیریت ها و ترک فعل ها به جایی رسید که اعتراضات مردمی را در پی داشت و امروز مردم به خاطر نبود آب و مشکلات آبی نسبت به رفتار دولت در این باره معترض هستند.

وی افزود: به دنبال این اعتراضات مردمی ما شاهد بودیم که گروه های جهادی و از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد عرصه شدند و در کوتاه مدت نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کردند، اما واقعیت این است که این اقدامات برای کوتاه مدت جوابگو است و برای میان مدت و بلندمدت باید اقدامات موثر صورت گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیدواریم در دولت بعدی مشکلات مردم خوزستان به طور ویژه پیگیری شود و همانطور که شخص آقای رئیسی عنوان کردند برای این استان و استان سیستان و بلوچستان استاندار ویژه در نظر گرفته شود که با مسائل و مشکلات این استان ها آشنا باشند و بتوانند اقدامات لازم را برای رفع مشکلات این استان ها صورت دهند.

لاجوردی خاطرنشان کرد: مسئولان نباید حل مشکلات مردم را آنقدر به تأخیر بیندازند که اعتراضات مردمی را در پی داشته باشد و دشمن از این اعتراضات بتواند به نفع خود بهره برداری سیاسی و رسانه ای کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.