شما که صداقت ندارید برای چه کاندیدا شد ه اید؟/ محصول کار برخی از داوطلبان ریاست جمهوری تورم است

0 ۴۱۸

صادق محصولی دبیر کل جبهه پایداری درباره استفاده از لفظ داوطلب پوششی توسط برخی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: شورای نگهبان داوطلبان حاضر در این مرحله را تایید صلاحیت کرده و همه داوطلبان قابل احترام هستند.

وی افزود: در مناظرات باید به سئوال ها پاسخ داده شود و اگر هر کاندیدایی سئوال و یا شبهه ای از کسی دارد باید در مورد آن موضوع پاسخ داده شود.

دبیر کل جبهه پایداری با بیان اینکه اگر حرف حقی از سوی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری زده می شود باید پذیرفت ، عنوان کرد: اگر این سخنان به حق نیست باید پاسخ دقیق به آن داد و نباید به بهانه های مختلف از پاسخ به سئوال طفره رفت.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه وقتی فردی برای پاسخ به سئوال، جواب نداشته باشد سراغ انواع حیل می رود، تصریح کرد: محصول کار برخی از داوطلبان ریاست جمهوری تورم است ، کسی که معتقد است که با fatf مشکلات کشور حل نشده برای چه نامزد شده و این موضوع عدم صداقت است.

وی با بیان اینکه برخی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری معتقدند که روحانی از نظر سیاسی قوی بود ، متذکر شد: اگر آقای روحانی نتوانسته این مسئله را حل کند شما چطور می خواهی این مسئله را حل کنی؟

محصولی در مورد عدم پاسخ در خور توسط همتی به مسئله ابر بدهکاران بانکی که رئیس بانک مرکزی در مورد آن پاسخ درستی نداد ، عنوان کرد: این مسئله تف سربالاست و چه جوابی می تواند به این سئوال داشته باشد.

وی ادامه داد: همتی در این زمینه مسئولیت داشته و باید در این زمینه و بازپس گیری پول بیت المال اقدام می کرد که نکرد، اغلب این ابربدهکاران بانکی از دوستان خودشان هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.