با اتحاد چند جریان مهم انقلابی؛
ائتلاف بزرگ «برای مردم» اعلام موجودیت کرد+ لیست شورای شهر تهران

0 ۲۶۰

اسامی اعضای فهرست «ائتلاف بزرگ برای مردم» که مورد حمایت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جریان گام دوم انقلاب اسلامی، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، حزب عدالت طلبان ایران اسلامی، حزب زنان جمهوری اسلامی، حزب نیک اندیشان ایران اسلامی، جمعیت تعالی ایران اسلامی، مرکز بررسی های راهبردی جنبش دانشجویی، رزمندگان حزب الله و ستاد مردمی برای مردم (ستاد مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی) است به شرح ذیل اعلام شد:

سیدمحمدرضا حسینی
حسینی دانشجوی دکترا اقتصاد و از فعالان ادوار جنبش دانشجویی است. وی سابقه حضور در مدیریت عالی نهادهایی چون وزارت کشور، رفاه و تامین اجتماعی، نهاد رهبری در دانشگاه ها،کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مستضعفان را در کارنامه خود دارد.

جعفر فرجی
فرجی متولد ۱۳۶۱ دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت استراتژیک و دانشجوی دکترای مدیریت راهبردی است. از مهم ترین سوابق اجرایی و مدیریتی او می توان به عضویت در هیئت مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، عضویت در هیئت موسس بنیاد کرامت آستان قدس رضوی، جانشین ستاد پیشرفت ستاد اجرایی، دبیر نهضت اجتماعی جوانان قرارگاه قرب بقیه الله(عج) و مدیرعاملی موسسه فرهنگی طلوع حق اشاره کرد. فرجی همچنین از پایه گذاران کانون دانش پژوهان نخبه، عضو هیئت امنای باشگاه دانش پژوهان جوان و مدتی نیز فرماندار شهر ری بوده است.

محمد خزاعی
خزاعی مدیر فرهنگی، مدرس دانشگاه و تهیه کننده سینماست. وی فیلم های مهمی چون قلاده های طلا، به وقت شام و سریال دادستان را تهیه کنندگی کرده و در کاگروه های متنوع فرهنگی و هنری در شورای عالی انقلاب فرهنگی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران حضور داشته است. وی همچنین جشنواره های متعدد هنری را دبیری کرده و مشاور بسیاری از سازمان های فرهنگی و هنری بوده است.

سیدمهدی زریباف
زری باف دارای دکتری اقتصاد اسلامی از دانشگاه علامه طباطبایی است. قائم مقامی مرکز مطالعات اقتصادی دانشگاه امام صادق، کارشناس اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری و مدیرکلی دفتر مطالعات اقتصاد اسلامی از جمله سوابق زری باف در طول این سالها است.

سیدمجید حسینی
سیدمجید حسینی دارای مدرک دکتری علوم سیاسی از دانشگاه تهران است. حسینی هم اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه تهران بوده و از مهم ترین سوابق او می توان به فعالیتش به عنوان مشاور شهردار سابق تهران در امور جوانان و مدیریت گروه مجلات همشهری اشاره کرد.

علی عبدی
عبدی دانش آموخته مدیریت بازرگانی و کارآفرینی دانشگاه تهران و از فعالان ادوار جنبش دانشجویی است. از سوابق مهم او می توان به مدیرعاملی و عضویت در هیئت مدیره شرکت زمزم ایران، معاونت بازرگانی و تحقیق و توسعه هلدینگ صنایع غذایی سینا و معاونت روابط عمومی قرارگاه بقیه الله(عج) اشاره کرد.

اسماعیل احمدی
وی دکترای علوم اجتماعی خود را از دانشگاه علامه طباطبایی(ره) گرفته و تالیفات متعددی دارد. در سوابق احمدی مسئولیت روابط عمومی بسیج دانشجویی، مسئولیت سازمان بسیج رسانه، مدیرعامل خبرگزاری بسیج، عضو شورای اجتماعی و اطلاع رساتی ستاد اجرایی، معاون بنیاد احسان و عضویت در هئت مدیره شرکت عمران ستاد فرمان امام(ره) به چشم می خورد.

سیدمرتضی حسینی
حسینی متولد سال ۱۳۶۴ بوده و دارای مدرک دکتری در رشته برنامه ریزی توسعه کارآفرینی روستایی است. ریاست دانشگاه فرهنگ و هنر سروش صدا و سیما و همچنین مدیرکلی برنامه و بودجه کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی او است.

زهرا حیرانی شبانی پور
وی دارای مدرک دکتری تخصیی در مهندسی عمران و مهندسی آب بوده و هم اکنون به عنوان استادیار دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به کار است. شبانی پور همچنین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران نیز می باشد. وی همچنین بارها به عنوان استاد نمونه و پژوهشگر برتر برگزیده شده است.

سمیه سادات حسنی حلم
حسنی حلم مدرس، مشاور و فعال در حوزه خانواده و زنان است. وی وکیل پایه یک دادگستری بوده و علاوه بر این مشاور حقوقی قوه قضاییه نیز می باشد.

عبدالله دارایی
دارایی دارای کارشناسی ارشد ارتباطات و هم اکنون در حال تحصیل در مقطع دکتری این رشته است. وی سالها در زمینه های جهادی و امور مردمی و محرومیت زدایی مشغول به کار بوده و در کارگروه های متعدد کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی عضویت دارد..

نعمت الله حکیم
وی متولد سال ۱۳۴۳ بوده و دارای مدرک دکتری در رشته جغرافیای سیاسی است. حکیم سوابق مدیریتی متعددی در سپاه پاسداران داشته و در سازمان بازنشستگی کشوری مشاور عالی و بازرس ویژه بوده است. او همچنین فعالیت های متعدد سیاسی و اجتماعی از جمله دبیرکلی جمعیت عدالت طلبان ایران اسلامی را در کارنامه دارد.

حامد علامتی
علامتی متولد ۶۱ و دارای مدرک دکتری در رشته تحصیلی است. دستیار و مشاور نایب رییس مجلس شورای اسلامی (آقای دکتر نیک زاد )، مدیرکل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی، مشاور فراکسیون مدیریت شهری مجلس یازدهم و هم اکنون در سازمان تبلیغات در سطح مدیر کل فعالیت دارد.

رضا پوریافر
پوریافر دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی سیستم های اقتصادی-اجتماعی بوده و از مهم ترین سوابق او می توان به عضویتش در هیئت مدیره بانک شهر، شهرداری منطقه سه قم و مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهر قم اشاره کرد. وی همچنین مسئولیت های مدیریتی در سطوح مختلف شهرداری تهران، دانشگاه علم و صنعت و سازمان صنایع هوافضا را تجربه کرده است.

عرفان خسرویان
خسرویان متولد سال ۶۳ و دارای مدرک دکتری در رشته مهندسی هوافضا از دانشگاه تهران است. از مهم ترین سوابق مدیریتی او می توان به حضورش در جایگاه ریاست دانشگاه پیام نور اسلامشهر، رییس کارخانه سینا کن کرمانشاه و همچنین ریاست هیئت مدیره شرکت زمزم اشاره کرد.

سیدمرتضی محمودی
او متولد سال ۵۶ بوده و هم اکنون در حال تحصیل در مقطع دکتری رشته سیاست گذاری عمومی است. وی دارای سوابق اجرایی در مدیریت شهری است که از آن جمله می توان به مشاوره و عضویت در کمیته های مختلف شورای شهر و همچنین شهرداری تهران اشاره داشت. محمودی همچنین مسئولیت های متعددی در حوزه توسعه مدیریت و املاک دانشگاه آزاد اسلامی داشته است.

امیر جاویدپور
جاویدپور دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی بوده و حضور در مسئولیت های اجرایی و مدیریتی شهرداری تهران و شهرداری بروجرد از جمله سوابق وی است. وی همچنین در تشکل های ورزشی ملی و منطقه ای مسئولیت های متعدد داشته و در دانشگاه نیز تدریس می کند.

حسین قرایی
وی متولد ۱۳۶۲ و هم اکنون در حال تحصیل در مقطع دکتری رشته زبان و ادبیات فارسی است. معاونت فرهنگی-اجتماعی دانشگاه صدا و سیما و همچنین حضور به عنوان مشاور رییس سازمان تبلیغات اسلامی از جمله سوابق مهم قرایی است. او هچنین تالیفات متعددی در حوزه شعر و ادبیات انقلاب اسلامی داشته و یادداشت های مختلفی در حوزه های فرهنگی از او منتشر شده است.

سیدمحمد موسوی
موسوی دارای مدرک دکتری در رشته مهندسی برق می باشد که هم اکنون به عنوان هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت مشغول به فعالیت است. وی در سال ۲۰۲۰ میلادی در جمع ۲% دانشمندان برتر جهان در حوزه انرژی و مهندسی برق قرار گرفت و بارها به عنوان پژوهشگر و استاد نمونه مورد تقدیر قرار گرفته است. وی همچنین صاحب مقالات معتدد علمی پژوهشی بوده و سوابق زیادی در شرکت های دانش بنیان دارد.

حامد عطاری
عطاری متولد سال ۵۸ و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. حضور به عنوان مشاور مدیرعامل شرکت سیمان قائن، ناظر هیات مدیره سیمان زنجان و رئیس هیات مدیره تعاونی مسکن مهر شهرستان ری از جمله سوابق اجرایی عطاری است.

هاشم داداش پور
دکترای شهرسازی از استرالیا و صاحب آثار متعدد علمی و پژوهشی در حوزه مدیریت شهری است. وی مسئولیتهای اجرایی و مشاوره متعددی در سازمان صداوسیما، وزارت فرهنگ، وزارت راه و شهرسازی، وزارتعلوم و برخی شرکت های خصوصی را در کارنامه خود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.