سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی:
مردم از ناکارآمدی دولت خسته هستند/ مبارزه با فساد از ویژگی های بارز آیت الله رئیسی است

0 ۲۰۸

مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در همایش فرهنگیان و دانش آموزان حامی آیت الله رئیسی در استان اردبیل که در محل ستاد مرکزی استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون ما وارد عرصه جهاد شده ایم که از جنس نبرد اندیشه توحید با اندیشه کفر در سطح جهان بوده و امروزه نارضایتی های داخلی نیز از عدم عدالت در دولت بوده؛ مردم از ناکارآمدی دولت خسته هستند و گلایه ای از نظام ندارند و هم چنان پای انقلاب و نظام ایستاده اند.

وی افزود: انتخابات در کشور ما با کشورهای دیگر تفاوت داشته و هم اکنون با یک حادثه بزرگ که جهان را تکان می دهد مواجه هستیم و انتخاب معنادار ملت ایران در ۲۸ خرداد ماه کمر استکبار جهانی را می شکند و در هیچ کشوری استکبار جهانی تا به این حد حساس و وابسته به نتیجه انتخابات نیست.

این استاد دانشگاه بیان کرد: حضور گسترده مردم در مراسم شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی مهر تاییدی بر این ادعا بوده و اگر غیر از این بود شاهد چنین شکوه و عظمتی در پاسداشت یاد و خاطره یک سردار مخلص نبودیم و این موضوع یک رفراندوم در عیار بالا بوده و مردم حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور گذاشتند.

متقی فر تصریح کرد: دردمندی، عدالت محوری، شجاعت و مبارزه با فساد از جمله ویژگی های بارز آیت الله رئیسی است و حمایت ما از وی حمایت از مکتب و انتخاب اندیشه و فکر است؛ انشاالله در روز انتخابات با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای برای ایجاد تغییر اساسی در نوع مدیریت کشور شرکت خواهیم کرد.

وی گفت: مبارزه با فساد از جمله اولویت های اصلی آیت الله رئیسی است و منشا فساد در دولت است و با روی کار آمدن یک دولت انقلابی و جهادی فساد در منشا خود خشکانده خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.