عرفان خسرویان عضو لیست ائتلاف بزرگ برای مردم:
محصول مدیریت تکنوکرات ها تعطیلی ۸ ساله کشور است

0 ۵۰۹

عرفان خسرویان عضو هیئت علمی دانشگاه و رئیس سابق سازمان بسیج اساتید دانشگاه های تهران بزرگ و عضو لیست ائتلاف بزرگ برای مردم در انتخابات شورای شهر تهران گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم معیارهایی را برای داشتن حکمرانی مطلوب و دستیابی به تمدن نوین اسلامی در آغاز دهه پنجم انقلاب برشمرده اند که مهمترین آن بازگشت به اصول و ارزش های انقلابی است. این اصول شامل عدالت، مبارزه با فساد، مرزبندی با دشمن، توجه به توان داخلی و استقلال کشور است.

وی تاکید کرد: به منظور رسیدن به حکمرانی خوب در جامعه اسلامی باید افرادی گمارده شوند که به نظریه نظام انقلابی که رهبری در بیانیه گام دوم به آن پرداخته اند باور داشته باشند. نظریه نظام انقلابی که براساس آن مدیریت تراز انقلابی را مبتنی بر عدالت خواهی و عمل جهادی می داند از مهمترین راهبردها برای ایجاد یک تمدن انقلابی و اسلامی در گام دوم است.

این عضو لیست ائتلاف بزرگ برای مردم در انتخابات شورای شهر تهران تاکید کرد: اگر بهترین برنامه در دست افراد با کفایت قرار نگیرد و به طور مشخص قوه مجریه در اختیار جریان انقلابی یعنی جریانی که به استقلال کشور بیاندیشد قرار نگیرد و دانشمندان بومی و متعهد در تصمیم گیری ها دخالت نداشته باشند، پیشرفتی در اجرای برنامه ها حاصل نخواهد شد.

خسرویان اظهار داشت: آنچه موجب حساسیت و عصبانیت سکولارها شده دقیقا “سنگ بنای عقلانیت” در پیام گام دوم رهبری است. یعنی تصریح مکرر مصرانه به ارزش ها و آرمان هایی که انقلاب بر اساس آن شکل گرفته و ادامه یافته و هر چه دستاورد و پیروزی داشته، حاصل کاشته ها و پایبندی اش به همان اصول است، در یک کلام آنچه به عنوان عقلانیت مکتب امامین انقلاب شناخته می شود.

وی گفت: محصول مدیریت تکنوکرات ها تعطیلی ۸ ساله کشور است و گاندوهای اقتصادی و امنیتی که طی سالهای اخیر در نتیجه مدیریت شیفته غرب به کشور تحمیل شد موضوعی است که نمی توان به راحتی از آن گذشت.

این استاد دانشگاه یادآور شد: توجه به چشم انداز انقلاب، راه طی شده از ابتدای انقلاب تاکنون، شرایط امروز، مهمترین ظرفیت ها، مهمترین فرصت ها، مهمترین تهدیدات، انقلابی بودن، پیشگام بودن جوانان و امید آفرینی از جمله موارد مهم و کلیدی بیانیه گام دوم است که دولت آینده قطعا باید به این موارد توجه کند.

خسرویان از اعضای لیست ائتلاف بزرگ برای مردم در انتخابات شورای شهر تهران گفت: تحقق حماسه سیاسی در چله دوم انقلاب اسلامی در دو رویداد همزمان، اتفاق مبارکی است؛ یکی برگزیدن ریاست جمهوری اسلامی ایران و همتراز آن انتخاب نمایندگانی در مسند شورای اسلامی شهر که در گام دوم انقلاب اسلامی همچون برگ زرینی پیش روی ملت ایران خواهد بود.

عضو لیست ائتلاف بزرگ برای مردم در انتخابات شورای شهر تهران یادآور شد: در تبیین ویژگی های نماینده تراز انقلاب در شوراهای اسلامی شهر و روستا اصولی همچون انقلابی بودن، کارآمدی، پاکدستی، خستگی ناپذیری و داشتن همت جهادی، مبارزه با بی عدالتی، دوری از منفعت های شخصی و حزبی، مردمی بودن را میتوان برشمرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.