محمد حسن آصفری:
رئیسی می تواند بین نیروهای انقلابی اتحاد و انسجام ایجاد کند

0 ۱۴۱

محمد حسن آصفری در آیین اعلام موجودیت ستاد مردمی «برای مردم» در استان مرکزی اظهار کرد: متاسفانه مردم در این چند سال نسبت به دولت ناامید شدند و این چند سال رئیس جمهور شعارهایی مثل رونق اقتصادی و… داد اما نتوانست آنها را عملیاتی کند.

وی افزود: رئیس جمهور گفته بود کاری می کنیم مردم به ۴۵ هزار تومان یارانه نیاز نداشته باشند اما بی کفایتی و بی تدبیری دولت باعث کوچکتر شدن سفره مردم شد، همین دولت مجبور شد به غیر از یارانه مبلغ دیگری هم به عنوان معیشتی به مردم بدهد.

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس بیان کرد: دولت با شعار تدبیر و امید به روی کار آمد اما هم بی تدبیری کرد و هم امید را از مردم گرفت و بی تدبیرترین دولت بعد از پیروزی انقلاب بوده است.

آصفری ادامه داد: کسانی که بیشترین ناامیدی را در ذهن و فکر مردم ایجاد کردند رئیس جمهور فعلی و کابینه اش بود، هیچ زمانی به اندازه الان مردم ناامید نشده بودند که باعث بشود تلاش کنیم تا مشارکت مردم را در پای صندوق های رأی بالا ببریم.

وی اضافه کرد: در حوزه اقتصادی متأسفانه بخشی از شهرک های صنعتی به دلیل اینکه دولت برنامه ای برای این بخش نداشته، به شهرک ارواح تبدیل شده است؛ باید نقدینگی که در دست مردم بود به سمت تولید می رفت و باعث اشتغال و سرمایه گذاری می شد اما امروز نقدینگی مانند فنر فشرده ای است که با رها شدن آن ممکن است اتفاقات بدتری بیفتد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: عدم تحقق بودجه سال ۹۹ قابل قیاس با سال ۹۸ نیست که این نشان دهنده بی تدبیری دولت است.

آصفری با اشاره به شعار دولت دوازدهم در خصوص تعامل با دنیا تصریح کرد: در حوزه سیاست خارجی نیز دولت گفته بود سطح روابط را با دنیا گسترس می دهیم اما امروز با کشورهای همسایه خود نیز رابطه مان کم است چه برسد به رابطه با اروپا و دلیلش آن است که همه تخم مرغ ها را در سبد برجام گذاشتیم و امروز حتی وزیر اموز خارجه ما که از ۱۹ سالگی در آمریکا رفت و آمد داشته در لیست تحریم قرار دارد در عبور و مرور محدود است.

وی با بیان اینکه تمام نامزدهای انتخاباتی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند را قبول داریم گفت: هر شخصی می تواند سوابق کاندیداها را بررسی کند و نظر خود را بدهد چراکه هر کسی حق انتخاب دارد.

نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها از سیاه نمایی و تخریب و تهمت زدن پرهیز کنند چرا که بر خلاف آرمان های امام خمینی(ره) و رهبری است.

آصفری بیان داشت: در شرایط فعلی کشور به نظر بنده تنها کسی که بتواند با توجه به سوابق خوبی که از خود به جای گذاشته است در مسائل اقتصادی و فرهنگی موفق باشد آقای رئیسی است و وی می تواند وحدت و انسجام بین نیروهای انقلاب را برقرار کند.

وی با بیان اینکه خط قرمز ما ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب است افزود: امیدواریم با حضور اقای رئیسی بی عدالتی را در کشور ریشه کن کنیم و شاهد اتفاقات خوب و حل مشکلات مردم باشیم.

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس تاکید کرد: رییسی در انتصابات قطعا به دنبال شایسته سالاری است و این بدان معنی است که کسی نباید برای پست و مقام در این جبهه وارد شود چراکه راه را اشتباه آمده است.

رئیس ستاد مردمی «برای مردم» رئیسی در استان مرکزی نیز با بیان اینکه این ستاد با تلاش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در کشور اعلام موجودیت کرد و از پشتوانه حزبی برخوردار است گفت: در طول انقلاب به جز دهه اول و حزب جمهوری اسلامی، حزب فراگیر دیگری تشکیل نشد اما در دهه اخیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی شکل گرفته و خار چشم دشمنان شده است.

مجتبی شاهوار اظهار کرد: جبهه پایداری انقلاب اسلامی یکی از معدود حزب هایی است که گفتمان انقلاب اسلامی را در سطح کلان دنبال می کند و تمام تلاش خود را می کند تا به دولت انقلابی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است برسد و آقای رئیسی کسی است که می تواند با مدیریت قوی جریان سوم و گرایش انقلابی را در این دوره شکل دهد.

وی با اشاره به کمیته های ستاد مردمی «برای مردم» در استان اضافه کرد: تقریبا ۱۷ کمیته اصلی و حدود ۴۰ کمیته فرعی تاکنون در ستاد مردمی اقای رئیسی در سطح استان راه اندازی شده که شامل کمیته تبلیغات میدانی، رسانه و فضای مجازی، اقشار، بانوان، فرهنگیان، اساتید، مبلغ، محتوایی، روستا، صنعت، کارگری، اصناف و… است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.