کامران باقری لنکرانی:
انتخاب فرد اصلح در انتخابات بر عهده مردم است

0 ۱۷۱

کامران باقری لنکرانی در نشست خبری در فضای مجازی بیان کرد: یکی از مشخصه های نظام دموکراسی دینی، مردم سالاری دینی، حضور مردم در صحنه های تصمیم گیری برای آینده کشور است که انتخابات یکی از این صحنه ها برای حضور پرشور مردم است

وی افزود: مردم به عنوان اصلی ترین حافظ نظام باید در صحنه هایی که نیازمند حضور افراد است حضور پر شوری داشته باشند تا بتوان با تکیه بر رأی مردم در عرصه های بین المللی حضور قدرتمندانه ای داشته باشیم.

لنکرانی اضافه کرد: مردم سالاری دینی یکی از مهم ترین شاخصه در نظام های سیاسی است و مردم در این نظام سیاسی نقش تأثیرگذاری دارند و بایستی نسبت به انتخاب افراد اصلح احتمام ویژه ای داشته باشند.

این فعال سیاسی تاکید کرد: انتخابات صحنه حضور افراد اصلح است اما شناخت فردی که دارای تمامی ویژگی های اصلح بودن است توسط مردم صورت می گیرد این در حالی است که شورای نگهبان نسبت به انتخاب افراد واجد شرایط اقدام می کند اما این مردم هستند که نسبت به شناخت اصلح ترین شخص در انتخابات اقدام می کنند.

وزیر بهداشت دولت نهم یادآور شد: شناخت افراد اصلح توسط مردم از روش های مختلفی صورت می پذیرد که از جمله این روش ها می توان به حضور کاندیدا در رسانه ها، دیدارهای حضوری و ارائه برنامه های افراد اشاره کرد.

به گفته این فعال سیاسی مردم باید توجه ویژه ای به برنامه های کاندیدا داشته باشند زیرا فردی که برای چهار سال آینده کشور توسط مردم انتخاب می شود باید برای تمامی مشکلات جامعه دارای برنامه بوده و بتواند مشکلات کشور را در کوتاه ترین زمان با حضور نخبگان سیاسی، اجتماعی و … برطرف کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.