دبیر کل جبهه پایداری:
آیت الله رئیسی برای اجرای عدالت با هیچ کس تعارف ندارد/ پرداخت حقوق های نجومی در بانک مرکزی ادامه دارد

0 ۴۷۷

صادق محصولی دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در همایش “انتخاب اصلح” در مسجد امام حسین (ع) شاهین ویلای کرج اظهار داشت: انتخابات اصلی ترین بروز و ظهور مردم سالاری دینی در کشور است.

وی افزود: همه مسئولان با اراده و خواست مردم در صحنه قدرت کشور حضور دارند و دشمنان ایران درصدند که نقش مردم را کمرنگ و برای کاهش مشارکت دسیسه می کنند.

دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه نقش مردم مهم است که دشمنان اینقدر برای عدم مشارکت آنها در انتخابات تبلیغ می کنند ، بیان کرد: باید دید در ۸ سال گذشته چه اقداماتی در استان البرز انجام شده است.

محصولی با بیان اینکه استان البرز بیش از ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، تصریح کرد: البرز از شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم زیادی برخوردار است و هر وقت نیاز بوده البرزی ها در جهت دفاع از نظام و انقلاب تلاش و کوشش کرده اند.

محصولی با بیان اینکه البرز از نیروهای متخصص بزرگی برخوردار است که در شرکت های بزرگ دانش بنیان این استان فعالیت می کنند ، عنوان کرد: مردم باید در انتخاب مسئولان دلسوز نقش خود را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه البرز از محرومیت رنج می برد و نیاز به تقویت زیر ساخت در حوزه های مختلف دارد ، عنوان کرد : زیرساخت های آب و برق استان نیاز به تقویت دارد و کرج به خاطر عدم تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام از جمله قطار شهری رنج می برد.

محصولی با بیان اینکه امیدواریم در دولت آینده با انتصاب مسئولان جدید بساط فساد از این استان برچیده شود ، عنوان کرد: البرز استانی ثروتمند است که باید زیرساخت لازم در این استان برای توسعه صنعتی و کشاورزی فراهم شود.

محصولی با بیان اینکه رفع مشکلات استان نیازمند حمایت مسئولان است، ادامه داد: در حال حاضر فردی از دولت در انتخابات ریاست جمهوری حضور دارد و برای اینکه رای بیاورد از دولت خارج شده است، این فرد باعملکرد خود مورد انتقاد است.

دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به اینکه اصلح کسی است که بتوان امانت را به آن سپرد، تصریح کرد: متاسفانه این همه تبلیغ و تشویق برای این است که مشارکت مردم کاهش یابد و رای ندادن به معنی حمایت از وضعیت موجود است.

وی با بیان اینکه صداقت موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد:آیت الله رئیسی در این مناظره و مناظره سال گذشته رعایت تقوا و ایمان را کرد و علیرغم اطلاع از پرونده های آقایان به دنبال فضاسازی نبود و پرسش ها را مرتبط با سئوال پاسخ داد.

وی با بیان اینکه شعار آقایان این بود که رئیسی بین مردم دیوار می کشد و قیمت دلار و خودرو را بالا می برد ، عنوان کرد: برخی به دنبال تخریب کاندیداهای اصلح هستند و fatf را بهانه عدم انجام کار معرفی می کنند.

وی با بیان اینکه عدم صداقت حلقه مفقوده سیاستمداران است ، ادامه داد: در حال حاضر به دنبال این هستند که علیه فضای مجازی شایعه پراکنی کنند و اینگونه القا کنند که با حضور آقای رئیسی در فضای مجازی محدودیت ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه برخی خود را اقتصاددان معرفی می کنند و نتیجه اقتصاد دانی این افراد را هم دیدیم که چه بلایی به سر مردم در بورس آوردند، تصریح کرد: آیت الله رئیسی در فساد ستیری و عدالت محوری کارنامه دارد و برای اجرای عدالت با هیچ کس تعارف ندارد و تحت فشار افراد از عدالت چشم پوشی نمی کند.

وی با بیان اینکه تورم و چاپ پول و نقدینگی دستپخت آقایان است ، ادامه داد: برخی اقدامات در دولت انجام شده که دولت بعد بدهکار و قبل از اینکه پول نفت وارد کشور شود خرج شده است.

محصولی با بیان اینکه فاصله طبقاتی به نسبت دولت های گذشته در این دولت بیشتر شده است، گفت: ارزهای ۴۲۰۰ تومانی به پولداران داده شده و یارانه بیشتری به ثروتمندان تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی نشان داده که انسانی شفاف است، گفت: ایشان در آستان قدس هم همه مدیران را مکلف به شفاف سازی کرده است.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی برخلاف قانون حقوق نجومی می دهد و قانون را اجرا نمی کند، ادامه داد: بعد از این فردی که قانون را اجرا نمی کند انتظار اجرای قانون در سطح بالاتری داریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.