راهبرد اصلی جبهه پایداری ایجاد امید و شور بین مردم برای انتخاباتی حداکثری است

0 ۱۹۱

کریم کریمی تبار در نشست اعضای کمیته های جبهه پایداری خوزستان اظهار داشت: راهبرد اصلی جبهه پایداری در استان ایجاد امید و شور بین مردم برای انتخاباتی حداکثری است.

وی افزود: این جریان انقلابی که مولود انقلاب اسلامی است حول محور عقلانیت؛ عدالت و معنویت در استان فعالیت داشته و پیشانی فعالیت این جبهه تقویت آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی و احیاء ارزشهای انقلاب و امام است.

در انتخابات باید شاخص گفتمان اصلح را ترویج کنیم
مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان خوزستان گفت: در جریان انتخابات باید بتوانیم شاخص های گفتمان اصلح را در جامعه بیان و ترویج دهیم و با ارائه مشورت لازم مردم و افکار را به سمت انتخاب اصلح سوق دهیم.

وی اظهار داشت: ارائه شاخص های نامزد اصلح، کارآمد و انقلابی کارویژه این جبهه است تا با ارائه مشورت لازم جامعه را به سمت انتخاب اصلح کانال کشی و هدایت کرد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: یکی از مزیت های جبهه پایداری علاوه بر اتصال و ارتزاق از چشمه معنویت حوزه و روحانیت؛ عدم وابستگی به کانون های قدرت و ثروت است. آمادگی داریم براساس مبانی امام وانقلاب با جریان های سیاسی وحدت کنیم.

اهداف جبهه پایداری بلند مدت و تمدنی است
کریمی تبار بیان داشت: باید میدان را برای نیروهای جوان و انقلابی در گام دوم انقلاب باز کرد و این راهبردی است که رهبری انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی طراحی کردند و برای همین این جبهه دنبال استفاده از نیروهای خوش فکر و انقلابی است.

وی افزود: انتخابات ۱۴۰۰ یکی از اهداف پیش روی این جبهه است و با تدوین و ایجاد کمیته های آموزشی و تربیتی دنبال برنامه های بلندمدت برای تربیت مدیران در طراز انقلاب هستیم.

شرایط فعلی خوزستان محصول مدیریت غیرانقلابی است
این فعال سیاسی تصریح کرد: باید بتوانیم با اتکال به خدا و تبعیت محض از رهبری انقلاب بر مشکلاتی که محصول نگاه به غرب و وادادگی دولت فعلی است، فائق آییم.اکنون خوزستان با داشتن سرمایه های عظیم در شرایط نامناسب اقتصادی قرار دارد.

وی گفت: این شرایط خوزستان و فسادهای مالی در نیشکر هفت تپه و..محصول مدیریت غلط و غیرانقلابی است که به استان تحمیل شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.