زهره السادات لاجوردی:
مردم ما دیگر نباید فریب وعده های پوچ انتخاباتی را بخورند

0 ۱۴۷

زهره السادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات گفت: کمتر از ۵۰ روز به موعد انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است. همه ما می دانیم که انتخابات یک فرصت بسیار بزرگ برای مردم و کشور است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم؛ چراکه صرف حضور مردم و مشارکت در انتخابات به دشمنان این کشور این پیام را منتقل می کند که ملت ایران می خواهند با حضورشان در صحنه انتخابات دست رد به سینه بیگانگان بزنند و همین امر موجب امنیت کشور، اقتدار ملی و نشانه عزم مردم برای مستقل بودن و امیدوار بودن به آینده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان خودشان اشاره کردند که علاج دردهای مزمن کشور در برگزاری پرشور انتخابات و حضور عمومی مردم و انتخاب اصلح و مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسلما دشمنان و مخالفین جمهوری اسلامی از این که ملت ایران از این فرصت استفاده کنند ناراحت هستند؛ چراکه انتخابات یک ظرفیت بزرگ برای پیشرفت کشور است، لذا شاهد فعالیت دستگاه های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل هستیم که از طرق مختلف به خصوص از طریق فضای مجازی در حال تلاش هستند تا با پاشیدن بذر ناامیدی انتخابات خرداد ماه را بی رونق کنند و از اقتدار این ملت بکاهند.

لاجوردی خاطرنشان کرد: جایگاه مهم ریاست جمهوری و اختیارات آن قابل قیاس با دیگر جایگاه ها در جمهوری اسلامی نیست. بودجه کشور و بسیاری از امکانات حکومتی در اختیار رئیس جمهور است، لذا باید در انتخاب رئیس جمهور دقت کرد. شخصی که این مسؤولیت سنگین را می پذیرد، باید مشکلات و مسائل اساسی کشور را بشناسد و برای حل آنها برنامه داشته باشد.

وی افزود: مردم ما دیگر نباید فریب شعارهای توخالی و وعده های پوچ را بخورند، باید از نامزد ریاست جمهوری برنامه بخواهند و بدانند که گروهی که قرار است با رئیس جمهور همکاری کند چه کسانی هستند، سابقه اجرایی آنها را در مسؤولیت های قبلی بدانند و توان اجرایی آنها را بسنجند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر بخواهیم به چند شاخص مهم یک رئیس جمهور در جمهوری اسلامی ایران اشاره کنیم، عبارتند از ایمان و التزام عملی به ولایت فقیه، انقلابی بودن و پایبندی به مبانی و ارزش های انقلاب اسلامی، قانون مداری و اعتقاد به استقلال کشور، دشمن شناسی و تقابل با جریان های نفوذ، ساده زیستی و روحیه مردمی داشتن، فسادستیزی، طرفدار عدالت بودن و همچنین معتقد بودن به توان داخلی و استفاده از ظرفیت های عظیم داخل کشور، از مهم ترین شاخصه های یک رئیس جمهور است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.