بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت روز قدس

0 ۵۰۵

جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت روز قدس بیانیه ای را صادر کرد که متن آن به سرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ
ما می خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم (سوره قصص آیه ۵)

«روز قدس روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.» امام خمینی(ره)

جهان سال هاست که با آلودگی عظیم منتشر شده از یک مرکز شرارت، یک منبع دائمی تولید و انتشار توطئه، نیرنگ، خباثت و درنده خوییِ یک رژیم اشغالگر و سلطه جو دست و پنجه نرم می کند. ویروسی خانمان سوز که نه از کودک کشی ابایی دارد و نه از ترور، قتل عام و تجاوزگری. رژیمی جنایتکار که همچون ویروسی مسری به جان جهان افتاده و با غصب و غارت و آواره کردن ملتی مظلوم، کار خود را شروع کرد، همچنان در تکاپوی استیلا بر میراث معنوی و تمدنی مسلمانان است.

امروز بزرگ ترین دلیل برای رد ادعای موهومی تحت عنوان «حقوق بشر» از طرفِ تمدنِ کاریکاتوری غرب، سکوت و یا حتی همراهی دولت های اروپایی و آمریکایی با نسل کشیِ تمام عیار و غصب و غارت جان و مال و ناموس مردمان مظلوم فلسطین توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی است. رژیمی وحشی و بی اخلاق که برای دستیابی به آمال و آرزوهای ضدِ بشری اش، اِبایی از قربانی کردنِ صدها هزار مرد، زن و کودکِ بی پناه ندارد و در نهایت قساوت، فرش های تشریفاتِ محافلِ خود را به خون پاک ملت فلسطین آغشته می نماید.

تأسف با تر از همه ی این ها، این حقیقت دردناک است که در میانه ی این وانفسای جنایاتِ هولناک، اغلب دولت های عربی نیز در برابرِ این زیاده خواهی های مستکبران خم به ابرو نیاورده و یا حتی بصورت پیدا و پنهان، آب به آسیاب صهیونیست های تروریست می ریزند و بلکه این رژیم را به رسمیت شناخته و روابط سیاسی و تجاری با آن برقرار می کنند! لذا در ماجرای فلسطین شاهد یک مثلثِ توطئه گرِ غربی-عِبری-عربی هستیم که تعهدی در برابر حقوق طبیعی مردمان بی پناه فلسطین ندارند.

ما فرزندان خمینی کبیر و یاوران امام خامنه ای عزیز بار دیگر با آرمان آزادسازی قدس شریف از چنگال اهریمنی دژخیمان صهیونیست تجدید بیعت نموده و تمام توان و تلاش مان را به کار خواهیم بست تا ولو یک روز زودتر این رژیم خبیث صهیونیستی را از صحنه روزگار محو کنیم و به حیات شوم آن خاتمه دهیم تا بار دیگر آوای زندگی و آزادی را از قبله اول مسلمین بشنویم.

حال که ویروس منحوس کرونا ما را از اجرای راهپیمایی عظیم روز قدس، آن میراث گرانقدر امام راحل(ره) بازداشته است و مانع از راهپیمایی خیابانی در حمایت از مستضعفین جهان و بخصوص ملت عزیز فلسطین شده است، ملت شریف و انقلابی ایران و سایر ملت های آزاده ی جهان را همچون سال های گذشته دعوت به استفاده از بستر فضای مجازی جهت به تصویر کشیدن جنایات هولناک این رژیم کودک کش و ابراز انزجار از این غده ی سرطانی می نماییم. باشد که در آینده ای نه چندان دور نماز عید فطر را در قدس شریف به امامت ولی امر مسلمین جهان اقامه نماییم.

والعاقبه للمتقین
جبهه پایداری انقلاب اسلامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.