فراخوان جبهه پایداری استان اصفهان برای مشارکت حداکثری نخبگان و جوانان انقلابی در انتخابات شوراهای شهر و روستا

0 ۵۰۳

متن فراخوان جبهه پایداری استان اصفهان برای مشارکت حداکثری نخبگان، جوانان انقلابی و افراد توانمند جهت حضور در ششمین دوره انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنْفِقُونَ شوری﴿۳۸﴾

جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان اصفهان با توجه به شرایط دشوار اقتصادی ناشی از تحریم و سوء مدیریت، و با آسیب شناسی شیوه مدیریت شهری و نقش قبیله گرایی سیاسی در ایجاد این وضعیت، از همه علاقمندان به انقلاب اسلامی اعم از جوانان انقلابی، متخصصین نخبه در حوزه های مرتبط با مدیریت شهری، دعوت می نماید که نسبت به حضوری فعال در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اقدام نمایند. آنچه که در این سالها بر آحاد مردم گذشته است، حکایت دردی جانسوز است که جز با تحقق عدالت در بخش های مختلف از جمله مدیریت شهری تسکین نمی یابد.

فرصت سوزیهای صورت گرفته در بخش های مختلف، از جمله با حضور سلبریتی ها و متخصصین بی درد و یا متعهدین فاقد کارآیی در مراکز تصمیم گیری هزینه های مضاعفی را بر جامعه تحمیل نموده، و در این میان این اقشار محروم هستند که فاصله مدیریت شهری با عدالت اجتماعی و گفتمان انقلاب اسلامی را بر گرده های خویش احساس می نمایند. انتخابات فرصتی است برای چرخش نخبگان، ایجاد زمینه برای ظهور و بروز نسل رو به رشد و متعهدی که در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی افتخار آفرین بوده است.

پاسداشت میراث گرانبار معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خون شهیدان گرانقدر جز با بستر سازی رسیدن به تمدن نوین اسلامی از طریق تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محقق نمی شود. اصفهان به عنوان شهری که سابقه مدنیت آن به اعماق چندین هزار ساله تاریخ در این سرزمین بر می گردد، روا نیست که با مشکلاتی از جمله آلودگی هوا و خشکی زاینده رود به سر کند. و از سوی دیگر، چهره ناهمگون توسعه شهری آن را بیازارد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اتکال به خداوند متعال و تبعیت از سکان دار انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای، رسالت خود می داند که جهت رسیدن مردم به تشخیص درست در انتخاب اصلح در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، تمام همت خویش را بکار گیرد، و در این راه از تهمت ها و افتراء هایی که بر اساس مبانی غیر توحیدی برگرفته از الگوهای غربی در فضای سیاسی کشور و استان بویژه در ایام انتخابات به جوانان حزب اللهی و انقلابی در شهر زده می شود، هراسی نداشته، سینه خود را برای دفاع از محرومین و تحقق اهداف انقلاب اسلامی سپر قرار داده است. فلذا از همه جریانها و نیروهایی که دغدغه تعالی و پیشرفت انقلاب اسلامی را دارند میخواهد که همه ظرفیت های خود را برای رسیدن به شورای متشکل از افرادی انقلابی، شجاع، پاکدست و خوش سابقه در اصفهان و همه بخشها و روستاها بکار گیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.