مهران زینلیان:
گزینه های اصلح را برای انتخابات شوراها به مردم معرفی خواهیم کرد

0 ۱۶۱

مهران زینلیان دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی اصفهان در خصوص برنامه های جبهه پایداری برای انتخابات شورای شهر اظهار کرد: جبهه پایداری با توجه به رسالتی که این مدت بر عهده داشته سعی کرده است جلسات و کمیته هایی تشکیل دهد و برای انتخابات فعالیت هایی را برنامه ریزی کند.

دبیر جبهه پایداری اصفهان بیان داشت: به همین منظور بیانیه ای صادر و طی آن از نیروهای انقلابی، کارآمد و موثر دعوت کردیم تا در انتخابات شوراها ثبت نام کنند؛ بعد از ایام ثبت نام نیز سعی داریم با بررسی گزینه ها افراد اصلح را شناسایی و آن ها را به مردم معرفی کنیم تا حضور پررنگ و موثری داشته باشند.

وی با اشاره به تصویب مصوبه شورای مرکزی جبهه پایداری با ۵ بند، افزود: بر اساس اصول و چارچوب های این مصوبه در حال حرکت هستیم و مشی کلی این است که همانند دوره های گذشته باید در انتخابات شوراها حضور موثر و گفتمانی داشته باشیم و در این مسیر از هرگونه تخریب جریان های رقیب پرهیز شود این در حالی است که در دوره های قبل تخریب هایی را علیه جبهه پایداری شاهد بودیم.

زینلیان خاطرنشان کرد: تلاش مان این است حول محورها، اصول و چارچوبی که در بیانات رهبر معظم انقلاب است وحدت حداکثری محقق شود و در صورتی که نتوانیم به وحدت برسیم جبهه پایداری لیست مستقل ارائه خواهد داد و سعی می کنیم در این چارچوب آنچه که وظیفه مان است برای مردم عملی کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.