محمدناصر سقای بی ریا:
تلاش می کنیم نیروهای انقلاب در معرفی کاندیدا به وحدت برسند/ راه همکاری نیروهای جبهه انقلاب همدلی است

0 ۱۶۸

محمدناصر سقای بی ریا در ارزیابی روی کار آمدن دولت جوان انقلابی در نتیجه انتخابات ۱۴۰۰ گفت: دولت جوان انقلابی در شتاب دهی کشور برای رسیدن به پیشرفت بسیار مؤثر است. در این میان نکته حائز اهمیت این است که دشمنان انقلاب برای ناامید کردن مردم، همیشه نقطه حضور ما در مسیر پیشرفت را با آن قله ای که می خواهیم به آن برسیم، مقایسه می کنند و می گویند به قله که نرسیدیم! می گوییم ما راه را آمده ایم، کمرِ راه هستیم، یک قله هایی را فتح کرده ایم، یک قله هایی هم وجود دارد.

با مدیریت قوی، جهش در مسائل مختلف روی خواهد داد
عضو جبهه پایداری ادامه داد: درمجموع برآوردها از حضور دولت انقلابی، دولتی است که مدیران لایق و کارآمد در آن حضور داشته باشند و به صورت یک کاتالیزور عمل می کند چراکه در کشور ظرفیت های بالایی داریم. اگر مدیریت قوی باشد این ظرفیت ها در زمان معقولی به فعلیت خواهد رسید و حتی جهش در تولید و در مسائل مختلف رخ خواهد داد.

وی با تأکید بر یکپارچگی جریان اصولگرا جهت معرفی کاندیدای واحد افزود: در بحث مربوط به انتخابات هوشمندی مردم کارساز است. در هر انتخاباتی کاندیداها طبق ضابطه ها و سیستم انتخاباتی آزاد هستند که وارد عرصه رقابت شوند و به ازای آن گروه های مختلف می توانند کاندیدا معرفی کنند.

سقای بی ریا ادامه داد: البته روابطی بین احزاب و گروه ها وجود خواهد داشت کمااینکه همیشه در انتخابات این روابط برقرار بوده است. اما در نهایت این مردم هستند که انتخاب می کنند و نتیجه را رقم می زنند. البته باید سنجید که مردم به چه شعاری پاسخ می دهند و چه رویکردی نسبت به نامزدها دارند. همانطور که دولت یازدهم و دوازدهم با شعار اینکه ما می خواهیم با بیرون ببندیم و با آمریکا سازش کنیم، روی کار آمد که البته این شعارها توخالی بودند و دولت نتوانست کاری انجام دهد چراکه یک خوشبینی ساده لوحانه بود که به آن سمت حرکت کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: باید به این سمت حرکت کنیم که روی پای خود بایستیم و به ظرفیت های درونی خود نگاه کنیم. لذا در این انتخابات باید دنبال کسی رفت که در کارنامه خود و تیم و برنامه هایی که ارائه می دهد، این اتکای به ظرفیت های درونی را اثبات کند. لذا در انتخابات آینده باید بیشتر از هر چیزی فهم و ادراک مردم را سمت چنین کاندیداهایی راهنمایی کنیم. البته مردم از انتخابات گذشته تجارب خوبی به دست آوردند.

روشنگری و آگاه سازی مردم کارِ گروه های سیاسی است
این عضو جبهه پایداری ضمن تأکید بر نقش تعیین کننده مردم در انتخابات آینده خاطرنشان کرد: کار دسته های سیاسی نیست که برای مردم تصمیم بگیرند. کار گروه های سیاسی باید به این صورت باشد که از طریق روشنگری و آگاه سازی فضا را برای حضور مردم در انتخابات آماده کنند. بنده به شخصه مشاهده کردم بعضی صاحب نظران خارجی گفتند اگر انقلابیون، منظور آن هایی است که معتقد و پایبند به انقلاب هستند، بر سر کار بیایند، بسیاری از مشکلات کشورشان را حل کرده و کشور در یک جهش قرار می گیرد. بنابراین در آستانه این تحول هستیم و مردم در انتخاب افراد باید دقت نظر بیشتری به خرج بدهند.

باید تلاش کنیم تا نیروهای انقلابی در معرفی کاندیدا به وحدت برسند/ فقط با همکاری جریانات مختلف، بارِ زمین مانده برداشته می شود
سقای بی ریا در واکنش به اینکه آیا این امیدواری وجود دارد احزاب و گروه هایی که در جبهه نیروهای انقلاب قرار دارند، اعم از شورای ائتلاف، شورای وحدت، جبهه پایداری و غیره به وحدت برسند و برای انتخابات آینده یک نیروی انقلابی را معرفی کنند؟ یادآور شد: حتما این امیدواری وجود دارد. در حقیقت باید تلاش کرد که نیروهای انقلابی در معرفی کاندیدا به وحدت برسند و آن نیروهایی که در همه زمینه ها و سطوح مختلف وجود دارند و توانمند هستند، باید از طریق همکاری با هم این بارِ زمین مانده را از زمین بردارند. البته راهش هم عدم تخریب هم دیگر، همکاری، همدلی و وحدت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.