خط ترور نرم بزرگان دینی ناکام خواهد ماند!

0 ۱۸۱

مجتبی شاهوار: یکی از ابعاد جنگ شناختی، ترور نرم شخصیت های اثرگذار در فضای فرهنگی و سیاسی جامعه اسلامی است. این امر به درازای تاریخ تشیع از زمان پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله با تعابیری که مشرکین و یهود مانند(معاذالله) ساحر، مجنون زودباور و… مطرح می نمودند تا دوران امیرالمومنین علی علیه السلام و طراحی شعار “لاحکم الا لله” خوارج و نهایتاً در دوران سیدالشهداء علیه السلام و فتوای خارجی گری شریح قاضی ملعون وجود داشته و در دوران غیبت کبرای امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، نیابت عام فقهاء درعهد متقدمین و بعد از آن پس از کشف اهمیت جایگاه مرجعیت شیعی در عهد ناصری و افتاء تحریم تنباکو مرحوم میرزای شیرازی، توسط اتاق های فکر انگلیس خبیث امتداد داشته است.

درعصر حاضر نیز با استفاده از اصل متقاعد سازی و اهرم رسانه ها؛ بزرگان دینی آماج حملات این نبرد قرار می گیرند. راهبرد نظام سلطه تخریب باورهای مردم به امناء امت به جهت تزلزل و تشکیک در مفهوم امت-امامت که ارمغان مردم سالاری دینی بعد از انقلاب اسلامی می باشد، تمرکز یافته لکن این خط ترور ناکام خواهد ماند. یکی از شخصیت های اثرگذار در “تولید اندیشه دینی و نگارش کتب راهگشا” مرحوم آیت الله علامه مصباح یزدی قدس سره می باشد که در زمان حیات آن بزرگوار و در دهه هفتاد و هشتاد که لیبرال ها به دنبال براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی ایران بودن، با روشنگری های ایشان، جامعه اسلامی و نخبگان دانشگاهی و حوزوی آگاه شده و با تربیت نفوس و تألیف متون علمی وفلسفی، به تعبیری اسلام معتدل انسانی-اسلامی و سازگار با تفکر عقلانی و تفکر وحیانی را معرفی داشتند.

در آن دوران هم پیرامون فعالیت های انقلابی پیش از انقلاب آن فقید سعید، شبهه ایجاد می کردند. خناسان و حاسدان پس از ارتحال آن فقیه مجاهد خط ترور نرم استاد را دنبال تا به سهم خود از اثرگذاری مکتب تربیتی و بینش والای مصباح عزیز (به تعبیر رهبری حکیم انقلاب) کاسته و نسل های حاضر و آتی انقلاب را از اندیشه ایشان دور سازند! اما غافل از آن هستند که نور وجودی علامه مصباح یزدی رحمت الله علیه از جنس علم و ولایت نوری حضرت حق ومکتب اهل بیت بوده و خاموش شدنی نیست.
“یریدون لیطفوا نورالله بافواههم والله متم نوره ولوکره الکافرون”

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.