پیام تسلیت رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی ارتحال جانسوز حضرت آیت الله مصباح یزدی (رحمت الله علیه)

0 ۱۹۳

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی ارتحال جانسوز و جانگداز عضو فقید شورای فقهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله مصباح یزدی(رحمت الله علیه) پیامی تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم: مَوتُ العالِمِ مُصیبَهٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَهٌ لا تُسَدُّ ، و هُوَ نَجمٌ طـمِسَ ، و مَوتُ قَبیلَهٍ أیسَرُ مِن مَوتِ عالِمٍ .حدیث

مرگ عالم مصیبتی جبران نا پذیر و رخنه ای بسته ناشدنی است. او ستاره ای است که غروب می کند. مرگ یک قبیله آسانتر از مرگ یک عالم است.

روح بلند سردار دیگری از سپاه حراست از مرزهای ولایت، در شب شهادت حاج قاسم عزیزمان عروج کرد.

ارتحال فقیه مبارز، عالم انقلابی، خار چشم دشمنان اسلام و تکیه گاه ثابت قدمین در راه انقلاب، آنهم در شب شهادت سردار سلیمانی، بیش از هر چیز یادآور این حقیقت است که رزم سربازان انقلاب اسلامی در هر حوزه ای، لرزه بر تن بدخواهان اسلام اصیل می اندازد، خواب را از چشم دشمنان مکتب خمینی کبیر می رباید و آب را پیوسته روانه خرمن ضد انقلابان داخلی و خارجی می کند.

قریب به شصت سال ثبات قدم در خط مقدم مبارزه و مجاهدت برای اعتلای بیرق اسلام، حضرت علامه مصباح را در شمار بزرگانی معدود قرار می دهد و نام درخشان ایشان را برای همیشه تاریخ بر تارک زمان ثبت می کند.

برای بنده و امثال که سالها درس آموز محبت و علم بی پایان حضرت علامه بوده ایم، فقدان این فقیه انقلابی، در حکم از دست دادن پدری دلسوز است که بی منت، عمر خویش را وقف پرورش فرزندانش کرده است.

ارتحال این مبارز شجاع و انقلابی را خدمت ساحت قدسی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری دامت برکاته، ملت شریف و انقلابی ایران، علمای بزرگوار و به ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت عرض کرده و از درگاه پروردگار متعال برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارم.

مرتضی آقا تهرانی
رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.