پیام تسلیت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی شهادت شهید محسن فخری زاده:
شهادت مجاهد عرصه علمی شهید محسن فخری زاده برگ دیگری از اسناد جنایات تروریسم دولتی آمریکایی – صهیونیستی است

0 ۲۰۷

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی شهادت مجاهد عرصه جهاد علمی و خودکفایی، دکتر محسن فخری زاده پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد:

شهادت مجاهد عرصه علمی شهید محسن فخری زاده برگ دیگری از اسناد جنایات تروریسم دولتی آمریکایی – صهیونیستی است که به آن افتخار می کنند و سال هاست به دست نوچه های منافق، خون پاکان و خادمان این مرز و بوم را به خیال ایجاد خلل در مسیر پیشرفت و اقتدار گفتمان انقلاب اسلامی بر زمین ریخته اند.

اما دشمنان کوردل باید بدانند که ترور این مجاهدین و انصار دین گرچه تلخ است، اما راهی را که شهید فخری زاده ها آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد.

ترور شهید فخری زاده در حالی صورت پذیرفته است که جناب رییس جمهور اخیرا بازگشت دولت آینده آمریکا به شرایط قبل از ژانویه ۲۰۱۷ را نقطه مطلوب ترسیم کرده اند.

گویا آقای روحانی متوجه نیستند که از ژانویه ۲۰۱۷ تا به امروز، دو تن از قهرمانان ملت انقلابی ایران، شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید دکتر محسن فخری زاده، قربانی تروریسم دولتی و شقاوت های بی پایان دشمنان مردم ایران شده اند.

خوب است آقای رییس جمهور بدانند که این دو خون پاکی که از قضا با حمایت، همراهی و یا در بهترین حالت، سکوت دولت های حاضر در برجام بر زمین ریخته، اهمیتی فراتر از دوگانه های داخلی قدرت در آمریکا دارد و نمی توان آن را فدای استانداردهای رویاپردازانه مسئولان دستگاه دیپلماسی دولت کرد.

مسئولین عالی رتبه دولت دوازدهم باید بدانند که به شهادت رساندن امثال شهید سلیمانی و شهید فخری زاده، مانند درصد غنی سازی اورانیوم و قلب رآکتورهای آب سنگین اراک نیست که بتوان به راحتی آن را نادیده گرفت و آن را خلاصه در قبل و بعد از ژانویه ۲۰۱۷ کرد؛ اگر تا دیروز مجبور بودیم مسئولان دولتی را به تور مشاهده دستاوردهای نظامی جمهوری اسلامی ایران ببریم تا قدر توانمندی های دستگاه های نظامی کشور را بشناسند، از قرار معلوم امروز باید برای توضیح ارزش و جایگاه اتفاقاتی نظیر ترورهای اخیر، جلسات «تشریح ارزش قهرمانان ملی» را برای جناب رییس جمهور برگزار کنیم تا بیش از این با اظهارات نسنجیده، مرتکب اشتباهات راهبردی در ریل گذاری روابط خارجی نشوند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی ترور و شهادت مظلومانه این مجاهد شهید را که سال هاست به صورت گمنام خدمات شایانی در عرصه علم و دانش به ایران اسلامی داشته است به محضر مقام معظم رهبری، خانواده ایشان و ملت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.