سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی:
دولت مراقب باشد امید بستن به انتخابات آمریکا موجب سوءاستفاده دشمن می شود

0 ۱۸۲

مجید متقی فر، سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت وگو گفت: دولتمردان ما باید در این مقطع، توجه داشته باشند که توجه بیش از حد آن ها به فعل و انفعالاتی که در خارج از کشور رخ می دهد نظیر انتخابات آمریکا، موجب سوءاستفاده دشمن می شود.

وی با بیان اینکه هر کسی در آمریکا روی کار بیاید در فشار به ایران یک قدم جلو خواهد گذاشت، اظهار داشت: مسئولان ما باید باور کنند که دشمنی آمریکا با ما ریشه دار است و آن ها با اصل انقلاب مشکل دارند.

سخنگوی جبهه پایداری ادامه داد: دولت تدبیر و امید فکر می کرد اگر با آمریکایی ها مذاکره کنند، اتفاق خاصی رخ می دهد، امّا مذاکره کردند و دیدند که اتفاق خاصی رخ نداد.

متقی فر با بیان اینکه از سال ۹۲ تا امروز دولت در مقاطع مختلفی با غربی ها مذاکره داشته، گفت: در هر فراز از این مذاکرات ما ضرر کرده ایم و این موضوع، درس آموز است و دولت باید از آن عبرت بگیرد.

وی با ابراز تأسف از اینکه دولت روحانی، دشمنی آمریکا با ملت ایران را یکپارچه به کل حاکمیت آمریکا نسبت نمی دهد، گفت: دولت باید بپذیرد که آمریکایی ها در دشمنی با ملّت ایران، یکدست هستند و این دشمنی، جمهوری خواه و دموکرات نمی شناسد.

متقی فر با انتقاد از بی توجهی دولت به ظرفیت های داخلی در ۷ سال گذشته گفت: آقای روحانی تازه بعد از گذشت این همه سال می گوید که ما باید به ظرفیت های داخلی توجه کنیم، که البته هنوز این سخن ایشان در حد حرف است و باید کاری کنند که مردم آن را حس کنند.

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: امید بستن به نتیجه انتخابات آمریکا به معنای جستجوی حل مشکل در خارج است، درحالی که علاج حل مشکلات ما در داخل کشور است و دولت ما باید به این باور برسد که آمریکا و اروپا هر دو علیه ما هستند. مادامی که به این باور نرسند، مشکلات ما حل نمی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.