بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان بمناسبت دور دوم انتخابات مجلس یازدهم

0 ۵۳۸

جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان بمناسبت دور دوم انتخابات مجلس یازدهم بیانیه ای را صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان با صدور اطلاعیه ای ضمن بیان شاخص ها و ویژگی های نامزد اصلح و شایسته، اقدام به معرفی فرد مورد حمایت خود در مرحله ی دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه ی انتخابیه ی زنجان و طارم نمود.

دست به دست شدن و چرخش قدرت در میان نخبگان سیاسی جامعه یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که با اتکای به قانون اساسی به عنوان سند میثاق ملی کشور که مورد وفاق و اتحاد همه ی مردم ایران اسلامی است،صورت می پذیرد.

مطابق اصل ششم قانون اساسی اداره ی کشور در قوای سه گانه با اتکای به رای و نظر مردم به صورت مستقیم و غیر مستقیم شکل اجرایی می گیرد.

نقش و محوریت مردم در این تصمیمات مهم و راهبردی برای انتخاب بی بدیل بوده و جایگزینی ندارد.

جمهوری اسلامی ایران برای رشد و تعالی خود بر دو بال اسلامیت و جمهوریت مستقر بوده و این دو رکن برای توسعه و پیشرفت کشور لازم و ملزوم همدیگر محسوب شده و کامل کننده هم می باشند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان مطابق آرمان های اعلامی این جبهه و پس از مذاکره و گفتگو با نامزدهای راه یافته به مرحله ی دوم و شنیدن برنامه ها و رویکردهای این دو نامزد عزیز و بزرگوار و پس از تطبیق این رویکردها با آرمان های جبهه پایداری برای معرفی نامزد شایسته و کارآمد در شورای استانی جبهه پایداری زنجان رای گیری به صورت مکتوب و با ورقه ی انجام و جناب حجه الاسلام و المسلمین آقای شیخ مهدی باقری دارای حائز اکثریت مطلق آرا را از این شورا کسب و به عنوان نامزد اصلح و شایسته خدمت به مردم عزیز حوزه ی انتخابیه ی زنجان و طارم معرفی می شود.

با توجه به وضعیت کرونایی استان و عدم امکان تبلیغات محیطی در جغرافیای حوزه ی انتخابیه از مردم انقلابی و بزرگوار این حوزه تقاضامندیم ضمن مشارکت در معرفی نامزد اصلح به صورت چهره به چهره به روشنگری و ضرورت حضور گسترده و وسیع مردم در مرحله ی دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه ی انتخابیه استان زنجان و طارم اقدام کنند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.