دبیرکل جبهه پایداری:
پیگیری تعیین تکلیف طرح جمعیت و تشکیل کمیسیون ویژه خانواده در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس

0 ۴۸۸

مرتضی آقاتهرانی توجه به بحث جمعیت و تسهیل ازدواج جوانان را از اولویت های مهم کمیسیون فرهنگی مجلس دانست و گفت: متناسب با دغدغه ها و شرایط کشور اولویت های کمیسیون را تدوین کردیم که یکی از مهمترین آنها موضوع جمعیت است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اشتغال و تسهیل ازدواج جوانان و ساماندهی فضای مجازی در دستور کار کمیسیون قرار دارد، افزود: کمیسیون فرهنگی مجلس به بهبود وضعیت زنان سرپرست خانوار هم توجه دارد.

وی ادامه داد: کمیته هایی مانند برنامه، بودجه و اصلاح ساختار، زنان، خانواده، جوانان و تربیت بدنی، تبلیغات اسلامی، ارشاد، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین فرهنگ، هنر، رسانه و فضای مجازی در کمیسیون فرهنگی مجلس تشکیل شده که هر کدام موضوعات مربوطه را با جدیت پیگیری خواهند کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم با بیان اینکه تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده در دستور کار مجلس قرار دارد، گفت: تشکیل این کمیسیون در کمیسیون فرهنگی مطرح و اعضا خواستار تشکیل آن هستند همچنین طرح جمعیت و تعالی خانواده با موضوع فرزندآوری در مجلس اعلام وصول شده البته استارت آن سال ها زده شده اما هنوز تعیین تکلیف نشده و ما به فکر عملیاتی کردن آن هستیم.

حجت الاسلام آقاتهرانی یادآور شد: اصلاح قانون اداره صدا و سیما هم سال ها است بلاتکلیف مانده و باید نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان را پیگیری خواهیم کرد، گفت: برای تسهیل ازدواج جوانان گام های مناسبی برخواهیم داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.