علیرضا سلیمی:
لیست افرادی که ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفتند منتشر شود

0 ۴۲۴

علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۸ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با استناد به اصول ۳۱ و ۲۰ قانون اساسی، گفت: امروز رئیس جمهور بیان کردند که اعتراف می کنم دولت در بخش مسکن دچار عقب ماندگی شده؛ شما که ادعا می کنید حقوقدان هستید ای کاش اصل ۳۱ قانون اساسی را دیده بودید که در آن جا دولت موظف بوده برای تامین مسکن مردم اقدام کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور، افزود: سوال ما این است چرا اکنون طرح دقیق و عملیاتی را ارائه نکردید؟ منشأ عقب ماندگی چیست، آیا منشأ آن بی مهری به مسکن مهر نبود. شما گفتید مسکن اجتماعی ایجاد می کنم، مسکن اجتماعی را در کشور نشان دهید. آیا حاضرید مقصر را به قوه قضائیه معرفی کنید.

وی خطاب به هیات رئیسه و رئیس جمهور، ادامه داد: درخواست داریم لیست افرادی که ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفتند منتشر و در اختیار نمایندگان قرار داده شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با طرح این سوال که سیاست های دولت در ایام اوج گیری کرونا چیست، گفت: شورای شهر تهران برای عبور و مرور مردم چه اقدامی انجام داده است.

سلیمی یادآور شد: قیمت تضمینی گندم را دولت کاهش داده، نیاز است با توجه به افزایش هزینه ها دولت به این موضوع توجه کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی از مجلس خواستار تعیین تکلیف وضعیت نهضتی ها و حق التدریسی ها شد و گفت: یارانه ای که وزارت ارشاد به مطبوعات داده متفاوت است به برخی از نورچشمی ها یارانه چندصد میلیونی داده و یارانه برخی بسیار اندک است. نیاز است هیات رئیسه دستور دهد لیست روزنامه هایی که یارانه گرفتند به مجلس ارائه شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.