محمد تقی نقدعلی:
باید دست از جسد پوسیده برجام برداشت

0 ۱۷۱

محمد تقی نقدعلی در گفت وگویی به قطعنامه شورای حکام علیه ایران و همچنین پافشاری دولتمردان به مذاکره مجدد با آمریکا و همچنین دل بستن آنها به غربی ها اشاره کرد و گفت: تصویب اینچنین قطعنامه هایی علیه ایران قبال پیش بینی بود؛ علیرغم اینکه هم دلسوزان و هم مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که غربی ها قابل اعتماد نیستند و این مسئله هم در طول تاریخ انقلاب اسلامی برای ما ثابت شده بود، اما متاسفانه دولتمردان به این بی اعتمادی غربی ها اعتنایی نداشتند.

وی در ادامه افزود: دل بستن و گره زدن امور کشور به تصمیمات غربی ها تصمیم نادرستی بود؛ لذا ما هر کاری انجام دهیم این ها باز هم بهانه سازی می کنند، اما این جای تعجب دارد که دولتمردان هنوز هم نگاه به غرب دارند و به این جسد پوسیده برجام دلخوش کردند.

نماینده مردم خمینی شهر به بدعهدی های غرب نسبت به تعهدات گوناگون به ویژه برجام در قبال ایران اشاره و اظهار کرد: ایران به همه تعهدات خود در برجام پایبند بود، اما متاسفانه ما از طرف های مقابل مذاکره جز خیانت و عهد شکنی چیز دیگری ندیدیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم در ادامه افزود: دولت نباید برنامه ریزی کشور را در راستای برجام تنظیم کند باید با نگاه به ظرفیت های داخلی به دنبال رفع مشکلات باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: برخی از دولتمردان آنچنان که روی برجام حساب باز کردند، متاسفانه روی آیات قرآن حساب باز نکردند؛ برجامی که طرف مقابل پایبند به آن نیست، اما آقایان هنوز با آن متعهدانه برخورد می کنند که بایستی نگاه متعهدانه خود را از برجام دور کنند.

وی به خروج از برجام اشاره و اظهار کرد: اینکه از برجام خارج شویم یا نشویم تصمیم دیگری بوده، اما دولتمردان باید به کلی دست از برجام بکشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.