روح الله ایزدخواه:
طرح دوباره مذاکره با آمریکا “شارلاتانیسم” سیاسی است

0 ۱۸۷

روح الله ایزدخواه به یادداشت ها و توییت های برخی از فعالان سیاسی که در این روزها مجددا بحث مذاکره با آمریکا را مطرح می کنند، اشاره کرد و گفت: معتقدم به دلیل صرف وقت در این سالیان اخیر برای مذاکره با غرب در حل مسائل و مشکلات کشور به ویژه حوزه اقتصاد عقب ماندیم و مردم هم از شرایط کنونی راضی نیستند.

وی در ادامه افزود: دولتمردان در این ۷ سال اخیر زمان زیادی را صرف مذاکره با غرب کرد و متاسفانه به وعده های پوچ غربی ها دل خوش کرده بودند که همین مسئله باعث شد تا مشکلات کشور پیچیده تر شوند.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات به طرح مذاکره مجدد با آمریکا از سوی برخی از جریانات سیاسی اشاره و تاکید کرد: اگر قرار بود مذاکره مشکلی از مشکلات ما را حل کند تا به حال این کار صورت گرفته بود، اما ما هرچه را مشاهده کردیم خلاف تعهدات برجامی شکل گرفت؛ چرا که هم آمریکا و هم اروپا زیر بار تعهدات خود نرفتند و تحریم ها علیه کشورمان نیز تشدید شد.

ایزدخواه در ادامه افزود: برجام هیچ دستاوردی برای کشورمان نداشته، بلکه زمان مفیدمان را از دست دادیم زمانی که دولت می توانست در این ۷ سال خیلی از مشکلات کشور را حل کند؛ بنابراین از یک تجربه محقق شده داریم صحبت می کنیم و دیگر خواب و خیال و دلواپسی نیست یک تجربه واقعی که ۷ سال آن را تجربه کردیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: طرح دوباره مذاکره با آمریکا فقط شارلاتانیسم سیاسی است که مردم ۷ سال آن را مشاهده کردند؛ متاسفانه دولتمردان که نتوانستند مشکلات مردم را حل کنند دوباره صحبت از مذاکره را پیش کشیدند، اما باید به اینها گفت برای رهایی از مشکلات فعلی بایستی ظرفیت های داخلی فعال شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.