زهره سادات لاجوردی:
تعطیلی مسکن مهر توسط روحانی دلیل آشفتگی بازار مسکن است

0 ۱۸۰

زهره السادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به نابسامانی ها در حوزه مسکن ، اظهار داشت: امروز همه ملت از نزدیک شاهد نابسامانی ها در حوزه مسکن هستند.

وی ادامه داد: بعد از گذشت ۷ سال از دولت آقای روحانی یکی از معضلات اساسی مردم به غیر از گرانی و تورم موجود در همه بخش ها، بحث مسکن است.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: یکی از دلایل آشفته بازار مسکن تعطیلی مسکن مهر توسط دولت آقای روحانی و وزیر راه و شهرسازی وی یعنی آقای آخوندی است که مسکن مهر را مزخرف می خواند.

لاجوردی با بیان اینکه وضعیت امروز مسکن نتیجه کم کاری هاست، افزود: اگر از ابتدای روی کارآمدن دولت برای مردم، مسکن ارزان قیمت ساخته می شد امروز دیگر شاهد چنین اتفاق هایی در این حوزه نبودیم.

وی گفت: اگر طی ۷ سال گذشته در حوزه مسکن اقدامات مناسبی صورت می گرفت علاوه بر اینکه مشکل مسکن حل می شد عده زیادی هم مشغول به کار می شدند و رونق تولید اتفاق می افتاد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه متاسفانه با نوع نگاهی که در طول مدیریت دولت تدبیر و امید وجود داشت از تولید مسکن خودداری شد، تصریح کرد: آقای روحانی اخیرا اظهاراتی را در رابطه با ساخت مسکن مطرح کرده اما بنظر بنده فرصت های زیادی را از دست داده است لذا در این یکسال باقی مانده باید نهایت تلاش خود را انجام دهد.

لاجوردی در پایان با اشاره به پیشنهاد ساخت مسکن ۲۵ متری، گفت: مطابق طرح تفصیلی حداقل متراژ واحد های مسکونی در تهران ۳۵ متر است، ساخت واحد های ۲۵ متری هرچند ممکن است راهکاری مقطعی باشد اما برای خانواده ها مناسب نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.