مجتبی یوسفی:
بدعهدی های آمریکا و اروپا در برجام را ندیدید که دوباره بحث مذاکره را طرح می کنید؟

0 ۴۲۱

مجتبی یوسفی به یادداشت ها و توییت های برخی از فعالان سیاسی که در این روزها مجددا بحث مذاکره با آمریکا را مطرح می کنند، اشاره کرد و گفت: دولت در این سال های اخیر هیچ برنامه ای در حوزه اقتصادی نداشته و همین بی برنامگی ضربه مهلکی به زندگی اقشار کم درآمد و متوسط جامعه وارد کرده است.

وی با اشاره به مذاکره برجام و عدم پایبندی طرف های غربی اشاره و اظهار کرد: متاسفانه زمانی که بزرگان کشور می گفتند مذاکره با غربی ها هیچ منفعتی را برای کشورمان در پی نخواهد داشت و باید به این ها بی اعتماد بود چرا که خوی استعماری دارند، اما آقایان مدعی دیپلماسی اذعان کردند که امضای کری تضمین کننده و سند است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه افزود: آقایان! به مذاکره با غربی ها پرداختند و در این قرارداد طرف های غربی تعهد داده بودند که از حجم تحریم ها علیه کشور می کاهند و همچنین باعث می شوند که وضعیت اقتصادی کشورمان روند روبه بهبودی داشته باشد، اما هیچ کدام از اینها به واقعیت منجر نشد و حتی بالعکس آن نیز اتفاق افتاد.

نماینده مردم اهواز، کارون و باوی به روزمرگی و بی برنامگی دولت در این سالیان اخیر اشاره و تاکید کرد: دولت در دو بخش یکی نگاه به درون و دیگری هم عدالت و فساد تیزی برنامه ای نداشته و دچار روزمرگی و بی برناگی شده است.

یوسفی در ادامه افزود: متعجم از افرادی که حرف هایی را برای مذاکره مجدد با آمریکا مطرح می کنند باید به این ها متذکر شد که واقعا بدعهدی های آمریکا و اروپا را در برجام ملاحظه نکردید که دوباره بحث مذاکره را طرح می کنید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.