نصرالله پژمان فر:
زیر سوال بردن ماهواره نور کار کسانی است که اطلاعات هسته ای کشور را به دشمن دادند

0 ۱۵۵

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به فضاسازی برخی از افراد در زیر سؤال بردن دستاورد بزرگ پرتاب ماهواره نور در فضای مجازی، گفت:اینگونه افراد در واقع پیاده نظام دشمن هستند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: پیاده نظام کشور دو گروه هستند عده ای در خارج مشغول اقدام علیه کشور و نظام هستند و عده ای هم در داخل به این کار می پردازند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: آقایانی که امروز در صفحات خود در فضای مجازی دستاورد بزرگ پرتاب ماهواره نور را زیر سوال می برند همان زمانی که قدرت و مسئولیت های کشور در اختیارشان بود هیچ کاری برای مردم نکردند.

پژمان فر خاطرنشان کرد: در زمانی که قدرت در اختیار این آقایان بود وضعیت اقتصادی کشور هم شرایط مطلوبی نداشت اما نتیجه کار آنها جز خیانت چیز دیگری نبود.

وی افزود: این ها همان کسانی هستند که زمانی که دانشمندان ما در حال فعالیت های علمی هسته ای بودند اطلاعات مربوط به این بخش را در اختیار دشمن گذاشتند و همکاری اطلاعاتی در این زمینه داشتند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان گفت: البته این افراد شناخته شده هستند و مردم هم به خوبی آنها را می شناسند و در انتخابات هم هیچ اقبالی به آنها نشان ندادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.