حسینعلی حاجی دلیگانی:
زمزمه استیضاح وزیر صمت برای افزایش قیمت خودرو در مجلس مطرح است

0 ۴۴۰

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۹۹) پارلمان، پس از قرائت گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره بررسی مشکلات، آسیب ها و چالش های مرتبط با صنعت خودرو، در اخطاری با استناد به اصل ۴۴ قانون اساسی، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید فکری به حال وضعیت بازار خودرو کند.

وی افزود: وزیر صمت باید طرح فوری برای حل این مشکل ارائه کند، زیرا این شرایط نظام اقتصادی مردم را برهم زده است، اکنون هم برخی نمایندگان زمزمه استیضاح وزیر صمت را مطرح می کنند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس اظهار داشت: وزیر صمت باید به نحوی مشکلات مردم را مرتفع کند، لازم است مجلس از وزرای اقتصادی برای حضور در جلسه علنی و ارائه گزارش و توضیحاتی روشن دعوت کند تا در مجلس حضور یابند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: تأمین نیازهای اساسی مردم اعم از مسکن، خوراک، پوشاک و سایر نیازها وظیفه ای بر دوش همه مسئولان است، اکنون شاهد وضعیت نابسامانی در صنعت خودرو هستیم که به قول برخی، قیمت پراید ترمز بُریده که هر لحظه بالاتر می رود و چاره ای برای آن باید اندیشیده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.