منتخب مردم اردبیل در مجلس یازدهم:
کرونا را با همدلی شکست می دهیم

0 ۱۹۸

علی نیکزاد منتخب مردم اردبیل در مجلس یازدهم با اشاره به زحمات پزشکان و پرستاران در معالجه بیماران کرونایی، گفت: از همه کادر درمانی، پزشکان و پرستاران محترم، فداکار و جان بر کف که تمام وقت و عمر خود را برای مبارزه با ویروس کرونا و صحت و عافیت بیماران و مردم ایران زمین وقف کرده اند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: پزشکان و پرستاران اکنون همانند رزمندگان فداکار و ایثارگر سال های دفاع مقدس در خط مقدم هستند و قطعا این تلاش و خدمت بی همتای آنها در نزد خدای متعال از ارزش بالایی برخوردار است.

منتخب مردم اردبیل در مجلس یازدهم گفت: توجه به مسائل بهداشتی و توصیه های کارشناسان، امری ضروری و لازم است که امیدواریم همه ما با رعایت تمام نکات و عمل به دستورات از شر این ویروس خلاص شویم.

نیکزاد تصریح کرد: اگرچه کرونا تعدادی از هموطنان عزیز ما و خادمانی چون آیت الله خسروشاهی و آقایان شیخ الاسلام، تویسرکانی، میرمحمدی، رمضانی و خانم رهبر را از ما گرفت اما ملت ایران با همان روحیه بالا و مثال زدنی و با همدلی و همکاری کامل، این ویروس منحوس را شکست می دهند.

وزیر اسبق راه و شهرسازی عنوان کرد: ما قطعاً با اراده و ایمان بالا از این گردنه سخت مانند سابق عبور خواهیم کرد تا تحقق آرزوی همه ما و تمامی از دست رفتگانمان که همان سرافرازی و بالندگی ایران است، دیگر بار تضمین شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.