واکنش دبیرکل و قائم مقام جبهه پایداری به برخی اتهامات

0 ۴۲۵

حجت الاسلام آقاتهرانی در صفحه شخصی خود در رابطه با انتخابات مجلس شورای اسلامی نوشت:

سلام بر شهدای پر افتخارمان. پایه جبهه پایداری به سطحی از تقوای تشکیلاتی استوار گشته که مبنای دینی دارد؛
۱. تقوا در تصمیم جمعی،
۲. پایبندی به تعهدات،
۳. عدم تخریب دیگران.

این که فردی صرفا به واسطه طرفداری از کاندیدائی از لیست جبهه پایداری حذف شود، قطعا دروغ است. شاهد این ادعا رعایت سه اصل فوق در زمان های گذشته است؛ تقوای سیاسی.

کاندیداهایی که از پایداری به لیست وحدت اضافه شدند، بر مبنای «شاخص» انتخاب شده و این افراد نسبت به سایر کاندیداها نمره بالاتری در شاخص ها به دست آورده بودند. ضمن اینکه انتخاب و نمره دهی به نامزدها وابسته به نظر یک شخص نبوده و اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری در مجموع نسبت به این موضوع تصمیم گیری کرده اند.

نظر به مصلحت مهمی که در انتخابات پیش رو در وحدت نیروهای انقلابی نهفته است از همگان دعوت می کنیم با رأی دادن به همه سی نفر این لیست، نقش مؤثر خود را در تشکیل مجلس قوی و کارآمد ایفا کنند.

همچنین صادق محصولی، قائم مقام جبهه پایداری در یادداشتی نوشت:

در طلیعه شکل گیری مجلس قوی و انقلابی که ان شاءالله با مشارکت حداکثری ملت شریف ایران محقق خواهد شد به استحضار می رسانم:

۱- بخاطر شرایط حساس ایام انتخابات و حفظ وحدت نیروهای انقلاب، از پاسخ گویی به اتهامات کذب و بی اساس در مورد جبهه پایداری و اینجانب، صرفنظر کرده و در صورت مناسب بودن فضا بعد از انتخابات، بعضی موارد را به اطلاع امت حزب الله خواهم رساند.

۲- با توجه به وحدت نیروهای انقلابی، خواهران و برادران بزرگوارم را به عدم تشتت آرا و مبنا قرار دادن لیست وحدت توصیه می کنم. ان شاءالله با حضور حماسی و گسترده در پای صندوق های رای، دل آقا و ولی امرمان را شاد کنیم.
کوچکترین سرباز ولایت، صادق محصولی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.