اطلاعیه جبهه پایداری پیرامون رسیدن به لیست وحدت

0 ۴۳۴

جبهه پایداری انقلاب اسلامی با انتشار اطلاعیه ای خطاب به مردم شریف ایران توضیحاتی را در خصوص وقایع چند ماهه اخیر و منتهی به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر کرد.

متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:

ملت شریف ایران؛

اکنون که در پایان راه فرآیند انتخابات مجلس شورای اسلامی و در آستانه رای گیری هستیم، جبهه پایداری انقلاب اسلامی جهت تنویر افکار عمومی و ثبت در تاریخ، برخود واجب می داند توضیحاتی به صورت مختصر در خصوص وقایع چند ماهه اخیر خدمت مردم آگاه و انقلابی ارائه کند:

۱- جبهه پایداری از روز اول تاسیس خود، همواره بر ارائه شاخص ها و عمل بر مبنای آنها که برآمده از اصول اساسی اسلام و مبتنی بر اندیشه های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده، تاکید داشته است. دراین انتخابات نیز شاخص ها را ترسیم و مبنای عمل خود نمود و جهت ملاحظه در اختیار سایر گروه ها از جمله شورای ائتلاف قرار داد.

۲- جبهه پایداری از روزهای ابتدایی شروع فعالیت خود در خصوص انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، همانند دوره های پیشین بر اصل وحدت به عنوان اصلی دینی، انقلابی و عقلی تاکید کرده و آنرا به مثابه ابزاری برای پیروزی جبهه انقلاب در انتخابات قرار داده و در این زمینه تلاش های فراوانی نمود. بدین منظور مدل چهار مرحله ای وحدت را تنظیم و به شورای ائتلاف پیشنهاد کرد که بر اساس آن مقرر شد: از تخریب یکدیگر جلوگیری به عمل آید، شاخص ها به طرفین ارائه شود، تعداد نفرات مشترک لیست ها هرچه بیشتر افزایش یابد و در نهایت، سعی در ارائه لیست واحد شود. در این خصوص نیز حتما تاریخ و وجدان های بیدار گواهی خواهند داد که علیرغم مخالفت های جدی برخی، تلاش های زایدالوصفی برای به حداکثر رساندن اشتراکات انجام داده و متحمل فشارها و تهمت های ناروای زیادی شدیم.

۳- ماهیت ارائه لیست واحد، تنازل نسبت به برخی دیدگاه ها و نظرات می باشد. بر این اساس جبهه پایداری به منظور دستیابی به اصل اساسی وحدت به ناچار فقط توانست تعدادی از کاندیداهای اصلح از لیست خود را وارد لیست نهایی وحدت نماید که برخی از آنان حتی از اعضای رسمی ما نیز نبودند و بر اساس قاعده ثانویه اسلامی و به منظور جلوگیری از ورود مسببین وضع نامناسب فعلی کشور به مجلس، از تعدادی از نامزدهای اصلح خود صرفنظر کرد.

۴- جبهه پایداری ضمن قدردانی از نامزدهای اصلحی که در لیست این جبهه قرار داشتند و این تشکل را امین خود می دانستند، به منظور تجمیع و تمرکز آرای مردمی از تمامی نامزدهایی که در لیست وحدت قرار نگرفتند، درخواست انصراف از کاندیداتوری نمود.

۵- این جبهه از عموم مردم انقلابی، نجیب و عزیز ایران اسلامی تقاضا دارد به منظور برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات، کمک به حل مشکلات کشور، ناامید کردن دشمن و خنثی کردن توطئه های آنان، در شعب اخذ رای مشارکت آگاهانه و فعال نمایند چرا که انتخابات برای تغییر در وضعیت فعلی کشور و جایگزینی نمایندگان غیر مردمی و بی توجه به مشکلات با نمایندگانی سالم و کارآمد و تشکیل مجلسی فریادرس، قوی و انقلابی تنها مسیر قانونی می باشد.

والعاقبه للمتقین
جبهه پایداری انقلاب اسلامی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.