علی جعفری:
صندلی مجلس تبدیل به کالایی لوکس شده است

0 ۱۴۳

علی جعفری کاندیدای لیست جبهه پایداری انقلاب اسلامی، در نشست پرسش و پاسخ انتخابات مجلس که به همت بسیج دانشجویی در دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد برگزار شد، با بیان اینکه هر روز که می گذرد، در معنای پارلمان دچار استحاله می شویم، گفت: اگر عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه را جستجو کنید، تبلیغات خیره کننده انتخابات را مشاهده خواهید کرد.

وی ادامه داد: با تبلیغاتی که نماینده گچساران انجام داده است، ظرفیت ایجاد یک دولت خودمختار وجود دارد.

جعفری با بیان اینکه میلیاردها تومان پول وارد انتخابات می شود تا یک نفر وارد مجلس شود، گفت: برخی نمایندگان را با نمایندگان مجلس اول مثل شهید دیالمه و رهبر انقلاب مقایسه کنید ببینید تفاوت چقدر زیاد است.

دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی، با بیان اینکه نمایندگی مجلس و صندلی بهارستان تبدیل به کالایی لوکس شده، تصریح کرد: همانطور که یک کالای لوکس، پس از مدتی قیمتش چند برابر می شود و برای شما سود فراوانی می آورد، صندلی مجلس نیز اینطور است و کسی که نماینده می شود، می تواند برای آینده خود، خانواده و جناح سیاسی اش تولید قدرت کند و در انتخابات های بعد از آن استفاده کند.

جعفری با طرح این سؤال که جوانانی مثل ما، چرا وارد عرصه رقابت انتخابات مجلس شدند، تصریح داشت: واقعیت این است که تصمیمات مجلس در لابی ها گرفته می شود. در چنین شرایطی جوانان می توانند در مجلس، صدای مردم باشند و اعتماد از دست رفته به مجلس با برگردانند.

وی با بیان اینکه هویتِ گرفته شده مجلس را باید بازسازی کرد، گفت: جذابیت صندلی مجلس را باید گرفت و اینجاست که شفافیت، اهمیت پیدا می کند، چرا که تنها راه رفع این جذابیت ها، شفافیت است.

دبیر اسبق جنبش عدالتخواه، این سخن که در شرایط تحریم، نمی توان کشور را اداره کرد، را دروغ بزرگی دانست و گفت: از طریق همین شبکه ریلی می توان چندین برابر فروش نفت درآمد کسب کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.