خضریان مطرح کرد:
چرا مدعیان آزادی اطلاعات تصویری از داخل پایگاه عین الاسد منتشر نمی کنند؟

0 ۱۵۸

علی خضریان عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: روز گذشته سپاه پاسداران با هدف قراردادن پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد نشان داد که جمهوری اسلامی در گرفتن انتقام سخت جدی و مصمم است.

وی افزود: در طرف مقابل، اظهارات دونالد ترامپ درباره این واقعه بیش از هر زمان دیگر، دستان خالی آمریکایی ها در مقابل اقتدار منطقه ای ایران را به نمایش گذاشت.

خضریان با بیان اینکه نباید انتظار داشت دشمن با تمام ضعف هایی که در میدان عمل از خود نشان داده، برای پوشش حقارت خود و انحراف افکار عمومی در مقابل این ذلّت ساکت بماند و با تمام توان اقدام به تحریف و عملیات روانی نکند، گفت: ابتدا نباید فراموش کنیم که آغازگر این عملیات روانی، فردی همچون دونالد ترامپ است که نه تنها در سطح جهانی بلکه در داخل آمریکا نیز به شدت مشهور به دروغ گویی است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: این اتهام تا آنجایی است که یکی از محورهای اصلی استیضاح ترامپ نیز دروغ گویی در مورد حقایق ارتباط انتخاباتی اش با رئیس جمهور اوکراین است و طبق نتایج تحقیقات تعدادی از پژوهشکده های مطالعاتی، ترامپ به طور میانگین تاکنون ۷ دروغ به صورت روزانه گفته است.

خضریان با بیان اینکه در طرف مقابل ترامپ، رهبری انقلاب قرار دارند که کسی مصداقی از بیان کلام خلاف واقع را از ایشان سراغ ندارد، تصریح کرد: در این موضوع نیز اعتماد جهانی به سخنان رهبر انقلاب قابل مقایسه با ترامپ نیست.

وی ادامه داد: در همین سخنان اخیر ترامپ دروغ بزرگ تر وی در ماجرای سردار سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، تروریست بودن ایشان و طراحی قریب الوقوع سردار برای کشتن مقامات آمریکایی در عراق است. امری که حتی سناتورهای جمهوری خواه هم باور نکردند و بعد از جلسه دیروز سناتورها با نمایندگان ارشد دولت آمریکا، رسماً مصاحبه کردند و گفتند دولت هیچ مستندی برای ادعاهایش ارائه نمی کند.

خضریان با بیان اینکه اصابت موشک های ایران به پایگاه عین الاسد آنقدر واضح است که اصل خبر را پنتاگون نیز رسماً تایید کرده است، گفت: پایگاه عین الاسد قطعاً خالی نبوده، این را هم خودشان می گویند و هم اینکه همه می دانند.

وی ادامه داد: سوال مهم این است که چرا مدعیان آزادی اطلاعات، تصویری از داخل پایگاه نظامی عین الاسد منتشر نمی کنند؟ چرا اجازه ورود خبرنگاران به محوطه پایگاه را نمی دهند تا مشخص شود ادعایشان حقیقت دارد؟ آیا پرواز تعداد بالایی هلیکوپتر ظرف ۲۴ ساعت گذشته به سمت اسراییل به دلیل انتقال اجساد و مصدومان نبوده و مثلاً برای حمل پیاز و سیب زمینی بوده است؟ آیا همه این پنهان کاری ها دلیلی جز پاکسازی آثار شکست مفتضحانه آمریکایی ها دارد؟

خضریان با بیان اینکه باید بپذیریم که آمریکایی ها نمی توانند آمار تلفات جانی نظامیانشان را اعلام کنند، گفت: آمریکایی ها در صورت اعلام رسمی کشته شدگان خود، یا می بایست ضعف نظامی خود در مقابل ایران را بپذیرند یا به دلیل عبور ایران از خط قرمز تاریخی شان باید به ایران حمله نظامی کنند که در راهبردشان به دلایل مختلف از جمله نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری چنین امری ممکن نیست.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: به همین دلیل است که آمریکایی ها استراتژی کتمان را که همان “تکنیک دروغ بزرگ” در حوزه عملیات روانی است، در پیش گرفته اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.