دبیر جبهه پایداری استان اصفهان:
شهادت سردار قاسم سلیمانی عامل وحدت جبهه سراسری مقاومت است

0 ۱۹۹

مهران زینلیان با تسلیت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: تجربه ها و آموزه های ما در طول تاریخ نشان می دهد شهادت پاک ترین بندگان خدا، لازمه بقای اسلام و تشیع بوده است.

دبیر جبهه پایداری استان اصفهان با بیان اینکه شجره طیبه تشیع و انقلاب اسلامی برگرفته از شیعه ناب و مرهون این شهادت ها است، گفت: انقلاب اسلامی با نثار خون های شهدا است که پایدارتر و استوارتر از گذشته در مسیر خود رشد کرده است و شهادت حاج قاسم سلیمانی در همین راستا قابل تفسیر است.

وی گفت: زمانی خون حاج قاسم سلیمانی نثار این شجره طیبه شد، که فتنه های جدیدی در کشور عزیزمان و در منطقه و کشورهای اسلامی در حال شکل گیری بود و حتی فتنه هایی با حضور نیروی های خارجی در کشورهای اسلامی، و تحرکات برخی از عوامل داخلی آن ها در کشورمان، ازجمله اتفاقات اخیر پس از گرانی بنزین برخی از نشانه های ظهور آن ها بودند.

زینلیان ادامه داد: با این حال همگی دیدیم که در همین دو روز چطور خروش جبهه انقلاب در کشورهای مختلف، بساط فتنه گران را از کشورهای اسلامی برچید و باعث ایجاد وحدت کلمه در جبهه مقاومت شد.

دبیر جبهه پایداری استان اصفهان با بیان اینکه خون شهید قاسم سلیمانی و سایر شهدا باعث افزایش بصیرت جریان مقاومت در منطقه می شود، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه خواهد بود و تأکید حضرت آقا و قطعی بیان کردن این موضوع یعنی خبر خوبی برای همه ی نیروهای انقلاب و جبهه مقاومت.

وی افزود: فقدان حاج قاسم سلیمانی برای همه سخت است و از طرفی خون چنین شهیدهای است که شجره طیبه انقلاب اسلامی را زنده نگه داشته است و ما باید همگی در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی در جامعه یک حاج قاسم دیگر باشیم.

زینلیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد انتقام سخت، گفت: این انتقام باید سخت و جدی باشد ولی به نظر من و باتدبیر مقام معظم رهبری این انتقام در حد حمله به چند پایگاه و از بین بردن نیروی های آن ها نیست و شاید بهترین انتقام خروج امریکا از منطقه و به ویژه از کشور عراق است که حتماً می تواند اتفاق بیافتد.

دبیر جبهه پایداری استان اصفهان با اشاره به خروش مردم منطقه از شهادت سپهبد سلیمانی، خاطرنشان کرد: در رسانه های خارجی، خروش مردم غزه، لبنان، عراق، سوریه، پاکستان و حتی کشورهای اروپایی می بیند که چطور در دل دشمن لرزه و ترس انداخته است و این همان خالص سازی عرصه سیاسی و اجتماعی است که از طرفی رعب و وحشت در دل کفر و طاغوت به وجود میاورد و از طرفی خروش و جوشش و حس بیداری و انتقام گیری باعث می شود که جبهه مقاومت تقویت شود.

وی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: حاج قاسم سلیمانی یک چهره بین المللی جبهه مقامت است و آمریکایی ها باید بدانند انتقام حاج قاسم نه فقط در ایران بلکه در سراسر کشورهای منطقه اتفاق خواهد افتاد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.