سخنگوی جبهه پایداری:
حاج قاسم یک فرد نبود، بلکه یک جریان و اندیشه بزرگ بود

0 ۱۵۹

شهادت سرباز ولایت و امت اسلامی، حاج قاسم سلیمانی و دیگر فرزندان تربیت یافته در مکتب ولایت فقیه و مقاومت اسلامی، بر خلاف نیت و غایت این اقدام شوم، فصل نوین و گشاینده جبهه های جدیدی در روند مقاومت ضد صهیونیستی و مقابله با تروریست های متجاوز و اشغالگر آمریکایی در منطقه خواهد شد.

این سردار محبوب، مجاهد نستوه، فرمانده مقتدر و سرباز پاکباخته ولایت و عاشق امت اسلامی و ملت ایران، عمر پر برکت خود را در مسیر اعتلای اسلام عزیز و پاسداری از حریم قرآن و عترت و دفاع از امنیت، منافع و مصالح ملی سپری کرد و به عنوان مصداق جامع و کامل «مجاهد فی سبیل الله»، نقش آفرینی های افتخار آمیز و ماندگاری در این صراط مستقیم برای همیشه این سرزمین به ودیعت نهاد تا الهام بخش نسل های امروز و فردای جامعه اسلامی قرار گیرد.

مجید متقی فر، سخنگوی جبهه پایداری و از پیشکسوتان سابق سپاه پاسداران به همین مناسبت با حضور در ویژه برنامه «چشم و چراغ» رادیو گفت و گو، با اشاره به اینکه دشمن از شخصیت حاج قاسم در هراس بود و می ترسید، گفت: حاج قاسم هیمنه استکبار جهانی را فرو ریخته بود.

وی افزود: حاج قاسم یک فرد نبود، بلکه یک جریان و اندیشه بزرگ بود. حاج قاسم نماد انقلاب بزرگ جهانی بود و دشمن نگران از اینکه اگر حاج قاسم بتواند در میادین رزم حضور یابد، پشت دشمن را خواهد شکست که این اتفاق هم افتاد.

متقی فر با بیان اینکه دشمن ضعیف تر از آنست که هیمنه و عظمت گفتمان این شخصیت بزرگ را درک کند، تصریح کرد: حاج قاسم همچنان در صحنه است، ایشان یک اندیشه بلند بود و چون امام که در بین ما نیستند ولی فکر حماسی ایشان پابرجاست، خط مقاومت همچنان پابرجاست.

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: با بیان اینکه دیپلماسی جهاد و شهادت تنها در مواجهه با آمریکا کارساز است، افزود: شهادت حاج قاسم حماسه ای آفرید که بعد از ارتحال امام (ره) در تاریخ دیده نشده است.

وی افزود: در کجای تاریخ دیده شده است که برای شهادت یک فرمانده نظامی این همه حماسه و حضور معنادار و سیل میلیون ها نفر در جهان اسلام اتفاق افتد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.