سخنگوی جبهه پایداری:
آرایش مجلس آینده انقلابی تر و کارآمدتر خواهد بود

0 ۱۲۹

مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به آرایش سیاسی مجلس آینده، گفت: مردم ناکارآمدی و بی کفایتی برخی مسئولین را پای نظام نمی نویسند و بارها در عین وجود مشکلات معیشتی و بیکاری …وفاداری خود را به نظام ثابت کرده اند.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان با عملکرد بسیار ضعیف خود در دولت، پایگاه اجتماعی خود را از دست داده اند و شانس پیروزی را در انتخابات مجلس را ندارند.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه آرایش مجلس یازدهم قطعا متفاوت از مجلس فعلی خواهد بود، افزود: مردم هر روز شاهد شکل گیری فتنه ها و نابسامانی ها در اردوگاه اصلاح طلبان هستند و خیانت های این جریان سیاسی وابسته به غرب بارها برای مردم شریف و بصیر ایران ثابت شده است.

متقی فر اظهار داشت: مردم از همراهی این مجلس با جهت گیری های مخرب و محنت ساز دولت بشدت ناراحت هستند لذا آرایش مجلس آینده انشالله انقلابی تر و کارآمد تر خواهد بود.

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: اگر جبهه خودی و انقلابی با اعمال شاخص های انقلابی، ارزشی، کارآمدی، عدالت محوری، مردم محوری، ساده زیستی، شجاعت و استکبار ستیزی و با رویکرد ضد برجامی و سایر کنوانسیون های دیکته شده غرب، نامزدها را انتخاب و به مردم با شفافیت سوابق آنها معرفی کند، می تواند پیروز قطعی انتخابات باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.