سیدمحمدجواد ابطحی:
موافقان “FATF” از عطسه یک فرد تا شیوع آنفلوانزا را به عدم تصویب این لوایح ربط می دهند!

0 ۴۲۹

سیدمحمدجواد ابطحی در ادامه افزود: راه هایی برای پرداخت پول به حساب سرمربی استقلال وجود داشت و هیچ ربطی هم به عدم تصویب لوایح “اف ای تی اف” ندارد.

نماینده مردم خمینی شهر به صحبت های موافقان تصویب لوایح “اف ای تی اف” اشاره و تصریح کرد: این ها می خواهند افکار عمومی را با این حرف ها توجیه کنند و همچنین بر مجمع تشخیص مصلحت نظام فشار وارد کنند تا به هر نحوی که شده، قبل از بهمن ماه امسال این لوایح به تصویب برسند و همه این مسائل هم مربوط می شوند به آن تعهدی که طیب نیا، وزیر اقتصاد و دارایی در کره جنوبی امضا کرده بودند.

احتمال نمی دهم که لوایح “اف ای تی اف” به تصویب مجمع برسد
وی در ادامه افزود: متاسفانه مجلس هم به ابعاد این قضیه توجه لازم را نداشتند و الان هم برخی از نمایندگانی که به لوایح “اف ای تی اف” رای مثبت داده بودند، می گویند که اگر الان بخواهد در این رابطه رای گیری شود به این لوایح رای نمی دهیم و این یعنی واقعیت مطلب روشن شده است.

ابطحی به اهداف پشت پرده گروه اف ای تی اف اشاره و تصریح کرد: برایان هوک که مسئول گروه اقدام مالی علیه ایران بوده، اینچنین نسخه هایی را می پیچاند؛ بنابراین مشخص است که اهداف سیاسی ملموس تر از بعد اقتصادی آن است.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: این ها می خواهند با تصویب این لوایح دور زدن تحریم های ما را مورد هدف قرار بدهند، متاسفانه رئیس جمهور هم در حال فشار آوردن برای تصویب لوایح اف ای تی اف است و احتمال هم نمی دهم که به تصویب مجمع برسد؛ البته اگر هم بخواهند تصویب شوند با شرط و شروط است که این ها را هم “اف ای تی اف” نمی پذیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.