دکتر محمد سلیمانی:
مردم به کاندیداهایی با هزینه های نامتعارف انتخاباتی رای ندهند

0 ۴۲۴

محمد سلیمانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری پس از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس و حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور گفت : من از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات اسفند ماه شرکت خواهم کرد.

وی درباره حضورش از فهرست انتخاباتی خاص و طیف سیاسی ویژه ای گفت: من چون عضو شورای مرکزی پایداری هستم و این جبهه پایگاه ماست از مردم می خواهم به لیستی که امضا جبهه پایداری پایین آن است اقبال نشان دهند و ما تلاش می کنیم تا افرادی برجسته و باتجربه، شاداب، خدمتگذار و حلال خور و در خط امام و رهبری و انقلاب و خادم ملت و معتقد به عدالت وارد مجلس شوند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری درباره اینکه آیا جبهه پایداری لیست مستقل برای انتخابات مجلس ارائه می کند، افزود: تاکنون این مسئله مشخص نیست.

سلیمانی درباره شفافیت هزینه های انتخاباتی اش اظهار داشت: من به مردم توصیه می کنم مانند دهه اول انقلاب و حتی دهه دوم اگر نامزدی هزینه های زیادی را برای انتخابات انجام می دادند مردم به آنها رای نمی دادند، لذا هر کسی که هزینه ای نامتعارف برای انتخابات انجام می دهد کاملا مشخص است و آنهایی که ریخت و پاش کرده برای مردم شناسایی و کاملا مشخص است و لذا از مردم می خواهم به آنها رای ندهند.

وی گفت: مردم باید سر صندوق حرف خود را به نامزدهایی که هزینه های نامتعارفی دارند بزنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.